1
Vraag
2
Reageer en help mee
jeffry78

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Oeps! Er is iets mis gegaan Request failed with status code 500

tijdens preorderen van de iphone16 krijg ik telkens deze fout na selectie telefoon en abonnement.

 

Oeps! Er is iets mis gegaan

Request failed with status code 500

 

 

dit gebeurt op PC/mobiel/app en verschillende browsers.

3 Reacties 3
Ruud001

Raadgever
  • 891Posts
  • 1Oplossingen
  • 874Likes

Dit voorval had ik ook de hele middag vanaf 14.00 uur. Iedere keer opnieuw geprobeerd. Wat sh*t zooi was het gisteren online. Sorry voor het taalgebruik. Via meerdere online kanalen lukte dit niet. Gefrustreerd dan maar gebeld. Duurde even, maar daar verliep het zeer voorspoedig. Een erg vriendelijke medewerker heeft alles keurig geregeld. Hartelijk bedank hiervoor. Komt het uiteindelijk goed. 
Misschien vanuit Vodafone even opheldering waarom het gister zo mis ging online….

patrickvdstok

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Ik had hetzelfde, uiteindelijk maar gaan bellen met de klantenservice en op die manier goed geholpen en besteld. Maar wel heel gek dat het niet lukte inderdaad. Via pc laptop en mobiel geprobeerd en overal dezelfde error.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3526Posts
  • 1062Oplossingen
  • 1159Likes

Hi allemaal!

Flink balen dat jullie allemaal tijdens een foutmelding aanliepen tijdens het pre-orderen van de iPhone 16. Jullie geduld werd behoorlijk op de proef gesteld op vrijdag de 13e. Het was ontzettend druk met het plaatsen van bestellingen voor de pre-order, waardoor deze foutmelding om de hoek kwam kijken. Excuses daarvoor. Ik geef deze feedback in ieder geval door. En fijn om te lezen dat jullie de pre-order via een medewerker nog hebben kunnen plaatsen @Ruud001 en @patrickvdstok 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic