1
Vraag
2
Reacties
Anke56

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

My Vodafone app - Overzetten oud naar nieuw prepaid tarief lukt niet

Ik heb een prepaid met het oude prepaid tarief. In de app en in "my vodafone" zit een mooie knop waarmee je kan overstappen naar het nieuwe (voordeligere) prepaid tarief. Nu heb ik de laatste dagen al een keer of 10 op de knop geklikt maar steeds krijg ik daarna een sms met de melding dat door een technische storing mijn opdracht niet is uitgevoerd.

Iemand enig idee hoe dit op te lossen?

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor de gegevens @Anke56. ik heb je nummer omgezet naar het huidige tariefplan van prepaid. Vanaf nu kun je gebruik maken van de huidige tarieven en bundels van Prepaid. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag! 

Bekijk in context

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @mikat
Een warm welkom op de Vodafone Community!

Zeker willen we ook jou met alle liefde hierbij helpen. Je ziet de bui vast al aankomen, maar om je hierbij te helpen heb ik wel wat gegevens van je nodig. 

Wil je mij een privebericht sturen via hier? Je kunt hier bovenaan klikken op een nieuw bericht. Vervolgens voeg je mij toe als ontvanger.
In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Mobiel nummer
- Huidig tegoed, wanneer je voor het laatst opgewaardeerd hebt en met welk bedrag is het nummer opgewaardeerd? 

Ik zie je privéberichtje graag tegemoet! 🙂

Bekijk in context

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hi @mikat,
Dankjewel voor je bericht aan mijn collega @Ceilia! Ik heb je nummer overgezet naar het nieuwe prepaid tariefplan. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag! 

Bekijk in context

7 Reacties 7
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Anke56,
Welkom op de Community van Vodafone. Je zou geen foutmelding mogen krijgen bij het omzetten van het tarief. Lukt het via de website wel of krijg je daar ook een foutmelding? 
Kun je mij een privebericht sturen via hier? Je kunt hier bovenaan klikken op een nieuw bericht. Vervolgens voeg je mij toe als ontvanger.
In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Mobiel nummer
- Huidig tegoed, wanneer je voor het laatst opgewaardeerd hebt en met welk bedrag is het nummer opgewaardeerd? 
Ik hoor graag van je! 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor de gegevens @Anke56. ik heb je nummer omgezet naar het huidige tariefplan van prepaid. Vanaf nu kun je gebruik maken van de huidige tarieven en bundels van Prepaid. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag! 

Anke56
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank je @Louis . Ik zie nu in de app dat de tarieven gewijzigd zijn.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heel graag gedaan @Anke56. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan weet je de community te vinden :). 

mikat

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb precies ditzelfde probleem, zou een moderator me hiermee ook kunnen helpen?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @mikat
Een warm welkom op de Vodafone Community!

Zeker willen we ook jou met alle liefde hierbij helpen. Je ziet de bui vast al aankomen, maar om je hierbij te helpen heb ik wel wat gegevens van je nodig. 

Wil je mij een privebericht sturen via hier? Je kunt hier bovenaan klikken op een nieuw bericht. Vervolgens voeg je mij toe als ontvanger.
In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Mobiel nummer
- Huidig tegoed, wanneer je voor het laatst opgewaardeerd hebt en met welk bedrag is het nummer opgewaardeerd? 

Ik zie je privéberichtje graag tegemoet! 🙂

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hi @mikat,
Dankjewel voor je bericht aan mijn collega @Ceilia! Ik heb je nummer overgezet naar het nieuwe prepaid tariefplan. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic