1
Vraag
2
Reageer en help mee
Silvia.flink

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mijn Ziggo en My Vodafone ontkoppelen

Hallo,

 

Ik wil graag mijn account ontkoppelen van het Ziggo account met behoud van de Vodafone account gegevens.

En met behoud van de bestaande Ziggo account gegevens.

 

M.vr.gr,

Silvia

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 12047Posts
  • 3520Oplossingen
  • 3137Likes

Het is zeker mogelijk om deze weer te laten ontkoppelen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is altijd wel iemand aanwezig van Vodafone om je te helpen. Heb daarom even geduld en dan komt er iemand van Vodafone je helpen.

 

 

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.


Let op: vandaag is er niemand van Vodafone online, morgen is er weer iemand om je te helpen! 
Meer informatie is ook te lezen op deze pagina.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3332Posts
  • 992Oplossingen
  • 1089Likes

Hi @Silvia.flink, welkom hier.

Ik help je graag met het ontkoppelen van My Vodafone en Mijn Ziggo. Op basis van je gegevens vind ik 1 My Vodafone account geregistreerd met silvia......@gmail.com. Hier is geen Mijn Ziggo account aan gekoppeld. Kan het zijn dat je in de tussentijd al via een andere weg contact hebt gehad om dit in orde te maken? Zo niet, wil je dan in jouw Community profiel (onder Persoonlijke Informatie) de gebruikersnaam/e-mailadres vermelden waarmee Mijn Ziggo is geregistreerd? Ik neem dan nogmaals een kijkje.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic