1
Vraag
2
Reageer en help mee
RoyenAs

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mijn Ziggo en My Vodafone ontkoppelen

Ik wil mijn ziggo en vodafone accounts weer loskoppelen van elkaar. Hoe kan ik dit regelen?

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11886Posts
  • 3489Oplossingen
  • 3107Likes

Het is zeker mogelijk om deze weer te laten ontkoppelen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is altijd wel iemand aanwezig van Vodafone om je te helpen. Heb daarom even geduld en dan komt er iemand van Vodafone je helpen.

 

 

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.


Let op: in het weekend is geen Vodafone medewerker aanwezig, vanaf maandag zal er weer iemand online zijn! 
Meer informatie is ook te lezen op deze pagina.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 232Posts
  • 37Oplossingen
  • 92Likes

Hi @RoyenAs, welkom op de Vodafone Community!

 

Om de accounts te ontkoppelen, dien ik één van de twee te verwijderen. Daarvoor kun je je vervolgens opnieuw registreren. De ander blijft bestaan met de huidige inloggegevens. Voor welke wil je graag een nieuw account (en username)?

RoyenAs
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verwijder die van Vodafone dan maar, dan maken we daar een nieuwe voor aan

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 232Posts
  • 37Oplossingen
  • 92Likes

Top, heb ik zojuist in orde gemaakt! Je kunt via Registreren - Vodafone een nieuw account aanmaken.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic