1
Vraag
2
Reacties
WvdH

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Melding "goodbye" bij NIET opnemen

Dag,
We gebruiken twee prepaid toestellen. Eén alleen bedoeld voor inkomende telefoongesprekken.

Als ik vanaf het eerste toestel bel naar het tweede, maar het tweede toestel bewust niet opneem, dan gaat natuurlijk de bel een paar keer over. Maar tenslotte krijgt het eerste toestel de melding "Goodbye" en wordt de verbinding verbroken. Dat kost me 15 cent per keer. Ik heb liever géén melding "Goodbye", maar alleen het verbreken van de verbinding. Dus zonder kosten.

Hoe krijg ik "Goodbye" eruit?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @WvdH 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het is begrijpelijk dat je daar een vraag over hebt. Vodafone heeft voor deze optie gekozen en omdat je dus contact maakt met het netwerk kost je deze melding € 0,15. Daar is op dit moment eigenlijk niets aan te doen, dat is het systeem en het is daarom niet mogelijk om dit te verwijderen, of te laten verwijderen. Het beste wat je kan doen, als je vaker belt, dat je telt hoe vaak die over gaat en wanneer je bijna bij de laatste piep bent, dat je dan ophangt. Dan heb je geen Goodbye melding en ook geen kosten (tenminste, daar ga ik van uit). Maar het is dus niet te verwijderen.  

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @WvdH 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het is begrijpelijk dat je daar een vraag over hebt. Vodafone heeft voor deze optie gekozen en omdat je dus contact maakt met het netwerk kost je deze melding € 0,15. Daar is op dit moment eigenlijk niets aan te doen, dat is het systeem en het is daarom niet mogelijk om dit te verwijderen, of te laten verwijderen. Het beste wat je kan doen, als je vaker belt, dat je telt hoe vaak die over gaat en wanneer je bijna bij de laatste piep bent, dat je dan ophangt. Dan heb je geen Goodbye melding en ook geen kosten (tenminste, daar ga ik van uit). Maar het is dus niet te verwijderen.  

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic