1
Vraag
2
Reageer en help mee
Aramaic

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klacht: Geen bereik en misgelopen opzegtermijn door foutieve support

Beste Vodafone,

Mijn naam is Eduard, en ik ben uiterst ontevreden over hoe mijn situatie wordt afgehandeld. Op 17 oktober heb ik een sim-only abonnement afgesloten, maar sindsdien heb ik geen of slechts 1 streep bereik. Ik ben volledig afhankelijk van wifi om gebruik te kunnen maken van internet.

Op 28 oktober heb ik contact met jullie opgenomen omdat ik mijn abonnement binnen de opzegtermijn wilde annuleren. De medewerker heeft mij toen verzekerd dat het probleem zou worden opgelost door cases aan te maken. Hierdoor ben ik afgezien van mijn wettelijke recht om op te zeggen. Tot op heden is er echter niets opgelost en heb ik geen enkele terugkoppeling ontvangen over deze zogenaamde cases.

Tot overmaat van ramp is ook de eerste maandtermijn geïncasseerd, terwijl ik geen gebruik heb kunnen maken van de diensten waarvoor ik betaal. Dit is voor mij volledig onacceptabel.

Vandaag heb ik wederom contact gehad met jullie support. De netwerkafdeling geeft aan dat de cases moeten sluiten, maar de crew beweert dat er geen problemen zijn. Ondertussen blijf ik zitten met een onbruikbaar abonnement en een onterechte factuur.

Ik eis dat mijn abonnement per direct kosteloos wordt opgezegd en dat de eerste maandtermijn wordt terugbetaald. Ik heb alle bewijzen klaar liggen en ben bereid dit verder te escaleren als het niet wordt opgelost. Ik wil terug naar mijn vorige provider en niets meer met Vodafone te maken hebben.

Reageer uitsluitend als je dit direct kunt oplossen en mijn opzegging en terugbetaling kunt regelen.

Met vriendelijke groet,
Eduard

0 Reacties 0
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic