1
Vraag
2
Reageer en help mee
Osman_buyuk

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klachten over internet

Lees meer
Hoi 

na 20 jaar bij odido heb ik besloten om over te stappen naar vodafone

zodoende heb ik in een winkel een nieuwe abbonement afgesloten bij vodafone sim only

Het enige reden van overstappen was dat het iets goedkoper zou zijn per maand

Nou alles goed na maand kaart geactiveerd dat was overgangsdatum blijkt dat ik thuis slechte internet heb op me mobiel

heb klantenservice erover gebeld maar allemaal tests gedaan en nee internetsnelheid komt niet hoger dan 1-2 mb. Dus moest terug naar winkel en zekonden me geen netwerkgarantie geven dus abbo moest worden geannuleerd.

nou naar de winkel en nee hun konden niks doen ze moesten eerst een case aanmaken

dua zodoende heeft medewerker gedaan en na een week kreeg ik antwoord dat er onderhoud aan een nabijgelegen mast was. En dat het de volgende dag weer goed zou werken.

na twee dagen niks verbeterd weer klantenservice gebeld en nu weer nieuwe case aangemaald voor netwerrkgarantie niet goed 30 dagen regeling

en ja hoor na een week hierop antwoord dat vodafone binnenhuis geen garantie geeft maar buitenhuis.

hele verhaal aan de lijn maar wat heb ik aan internet als hij thuis niet intvangt

ja zegt de meneer dan moet je wifi abonement nemen. Maar ik heb helemaal geen thuisinternet dus waarom moet ik aanpassen.

nou uiteindelijk geen oplossing en hun antwoord was probeer over 3 maanden nog een keer.

ik heb aangegeven dat ik van mijn abnonement af wil

niu dat kan niet want door hun onderzoeken ben ik over de datum voor 30 dagen netwerkgarantie en omdat ik daarover heen ben kunnen ze niks veranderen en niet verder helpen. ja vodafone medewerker heeft alles laten doen

me kaart in een ander vernieuwde toestel ook slecht i ternet

mijn sim in een ander toestel ook slecht internet

wat kan ik hieraan doen?

bij odido nooit last gehad

Wat een slechte service van vodafone echt he

mijn domme fout dat ik naar vodafone ben gegaan maar ik wil hier niet 2 jaar aan vastzitten

hoe kan ik af??

6 Reacties 6
Judith
Community Moderator
Community Moderator
  • 101Posts
  • 26Oplossingen
  • 21Likes

Dit lijkt me alles behalve een prettige ervaring @Osman_buyuk, goed dat je dit deelt, Welkom op onze Vodafone Community. Als ik je goed begrijp heb je alleen binnenshuis een slechte internet verbinding. Dit kan verschillende oorzaken hebben, alles hierover vind je hier. Een wifi verbinding thuis zou dan de beste oplossing zijn in dit geval. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 12508Posts
  • 3606Oplossingen
  • 3281Likes

Dat is echt vervelend en ik begrijp niet dat de medewerker je naar een winkel stuurt. De klantenservice moet toch weten dat het antwoord, voor deze vraag, altijd is dat je binnen in huis minder bereik kan hebben. De ene provider heeft er minder last van dan een andere provider en daarom is daar 4G over Wifi gemaakt zodat je binnen in huis ook goed bereik hebt met je Wifi van thuis. 

Nu heb je wel net de pech gehad dat er onderhoud was aan een mast en dat het daarom langs elkaar heen heeft gelopen. Ik wil niet vervelend doen maar uit ervaring weet ik wel dat dit geen reden is om je abonnement te kunnen annuleren. Maar wie weet denkt Vodafone er deze keer wel anders over en kunnen ze je helpen om toch terug over te stappen naar je oude provider. Thuis geen internet is natuurlijk vervelend als je deze ervaring nu hebt maar bij het overstappen kon Vodafone dit natuurlijk niet weten 😉. En om nu thuis internet aan te schaffen omdat het niet werkt, dat is natuurlijk ook geen oplossing 😁😊.

Zie dat Judith al een berichtje heeft geplaatst, ik hoop dat jullie er samen uit komen. 

Osman_buyuk
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nou vodafone kon me niet verder helpen alleen over 3 maanden effe kijken en opnieuw een case laten openen en ja tot die tijd konden ze me niet verder helpen.

echt achterlijk bedrijf met hun netwerkcrew 

en die hele 14 dagen opzeggen of 30 dagen netwerkgarantie is bull**bleep** 

ik heb van beide niet gebruik kunnen maken want hun moeten toestemming geven hiervoor

en na onderzoek komen ze met oplossing dat ze me niet vverder kunnen helpen

nou heb maar huisinternet genomen met goede wifi

en eerste wat ik ga doen is na een jaar weer terug naar odido

nooit meer vodafone ozin

slecht slecht slecht service 

meer kan ik er niet van zeggen

Osman_buyuk
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Heb een thuisinternet aangeschaft met goed werkende wifi 

dus heb het zo moeten oplossen

ook al beweerd vodafone network crew geen storing alles moet goed werken komt mijn speedtest niet hoger dan 3 mb hun zien geen storing moet goed bereik zijn blablabla heb het opgegeven en wifi thuis gehaald

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 69Posts
  • 12Oplossingen
  • 28Likes

Goed te horen dat je binnenshuis nu een oplossing hebt gevonden, Osman. Zorg er bij netwerkklachten altijd voor dat je melding maakt via deze netwerkcheck. Aan de hand van de meldingen houden de collega's het hier in de gaten om de kwaliteit, de beschikbare capaciteit en storingen op te sporen. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 12508Posts
  • 3606Oplossingen
  • 3281Likes

Wel doen hoor @Osman_buyuk, een melding maken bij netwerk crew. In ieder geval een case laten aanmaken, ook al denk je dat het toch geen zin heeft. Als meer mensen klachten hebben en niets doen dan komt er nooit een oplossing. Net zoals Jos al schreef; "Zorg er bij netwerkklachten altijd voor dat je melding maakt via deze netwerkcheck."

Uiteraard vervelend dat je thuis hiervoor extra internet hebt moeten aanschaffen, maar het is wel een oplossing. Ik hoop dat je er samen met Vodafone uit komt en wie weet kunnen ze toch nog iets voor je betekenen. Maar vergeet je klacht niet in te dienen, gewoon doen 😉

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic