1
Vraag
2
Reageer en help mee
lruijters

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Inruildeals niet bereikbaar met bonuscode

Ik heb een abonnement verlengt en daarbij voor een nieuw toestel gekozen, de pixel 9. Ik zou bij deze keuze mijn oude GSM kunnen inleveren met een bonus van 150 Euro. Likewize regelt deze actie. 

Ik heb wel de promotiecode gekregen en deze kon ik ook invullen om de extra bonus te zien op de website, maar bij het verzenden van alle data springt de website van Likewize naar een Server Error in Application page. 

Van alles geprobeerd, inclusief vele emails naar Likewize en meerdere dagen bellen, helaas geen oplossing.

Omdat gisteren de laatste dag was dat de bonus code geldig was, heb ik mijn oude gsm aangemeld zonder bonuscode (dat ging prima), en daarna een email gestuurd dat ze de code maar handmatig moeten toevoegen.

Dat kan volgens Likewize niet meer, wat natuurlijk geen verrassing is, want niets kon icm met de bonuscode.

Wat kan Vodafone voor mij doen?

4 Reacties 4
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3526Posts
  • 1062Oplossingen
  • 1159Likes

Hi @lruijters, welkom hier. 

Wat onhandig dat je alles vastloopt als je de promocode wilt verzilveren. Het is dus wel gelukt om deze promocode aan te vragen, maar het verzilveren gaat mis. Je had tot 19 september om de promocode aan te vragen. De actiecodes zijn te gebruiken t/m uiterlijk 3 oktober 2024, hierna vervallen deze. Het goede nieuws is dan ook dat het aanvragen van de promocode zelf al wel is gelukt. Je hebt nog de mogelijkheid om deze te verzilveren.

Je moet de promocode gebruiken bij het inruilen van je toestel op deze pagina. Deze kan niet handmatig worden ingevuld worden. Wat gebeurt er als je deze pagina in een incognito browser opent? Lukt het dan wel? We hebben hier namelijk niet meerdere klachten over gekregen en dat zou bij dergelijke acties wel het geval zijn als deze server down is.

lruijters
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dat is inderdaad de pagina die ik probeer te gebruiken, nu ook in incognito mode. Via de Likewize operator gehoord dat dit niet de enige case was met dit probleem. Het oproepen is vrij simpel: 1. IMEI van mijn pixel 4a invoeren (deze wordt gewoon herkend), 2. Klik op de button ''Inruildeal'', 3. Promotiecode toevoegen en op button Toepassen klikken (nieuw bedrag in beeld), 4. Klik op de button ''Doorgaan'' en dan in het ''Server error'' screen terecht komen (zie attached picture). Vele emails en telefoontjes al met Likewize gewisseld: ''ze werken er aan''.

 

lruijters_0-1726815892069.png

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3526Posts
  • 1062Oplossingen
  • 1159Likes

Bedankt voor deze uitgebreide aanvullende info @lruijters! Ik hoop dat LikeWize hier snel een oplossing voor heeft. Ook heb ik de situatie uitgezet bij mijn contactpersoon binnen LikeWize voor meer informatie. Zodra ik iets hoor, dan hoor jij uiteraard ook weer van mij 🙂

lruijters
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Helaas werkt Likewize er al enige tijd zonder resultaat aan, anders was ik hier niet terecht gekomen. Mijn hoop is op uw gevestigd. Zoals eerder vermeld loopt de actie tegen de einddatum aan.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic