1
Vraag
2
Reacties
Maaik.005

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Incassodatum aanpassen

Goedendag.

 

Ik zou graag de incasso datum willen aanpassen.

De datum staat nu op de 15de, ik zou dit graag willen aanpassen naar de 25ste.

 

Met vriendelijke groet,

 

Maaike de Vries

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3635Posts
  • 1109Oplossingen
  • 1190Likes

Hi @Maaik.005
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Het is zeker mogelijk om de incassodatum aan te passen. Om dit in orde te maken heb ik wel aanvullend informatie van je nodig zoals @Energieboy al aangeeft. Wil je deze informatie naar mij toesturen in een privéberichtje? 

Je kunt mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te kiezen. Ook zitten mijn collega's van de klantenservice altijd voor je klaar om deze aanpassing door te voeren. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 12341Posts
  • 3570Oplossingen
  • 3220Likes

Hoi @Maaik.005 
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Het is zeker mogelijk om de incassodatum aan te passen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is altijd wel iemand aanwezig van Vodafone om je te helpen. Heb daarom even geduld en dan komt er iemand van Vodafone je helpen.

Hou alvast de volgende gegevens bij de hand (niet hier vermelden op de community!!):

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 

Extra informatie: Zodra de incassodatum aangepast is, dien je de komende 2 facturen in de gaten te houden. Deze zullen nog rond de oude datum geincasseerd worden. De factuur daarna zal rond de nieuwe datum geincasseerd worden. Dit is in verband met weekenden en feestdagen.  

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3635Posts
  • 1109Oplossingen
  • 1190Likes

Hi @Maaik.005
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Het is zeker mogelijk om de incassodatum aan te passen. Om dit in orde te maken heb ik wel aanvullend informatie van je nodig zoals @Energieboy al aangeeft. Wil je deze informatie naar mij toesturen in een privéberichtje? 

Je kunt mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te kiezen. Ook zitten mijn collega's van de klantenservice altijd voor je klaar om deze aanpassing door te voeren. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic