1
Vraag
2
Reageer en help mee
jannegie

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoeveel GB in het oude Start XL abonnement

Wie kan mij vertellen hoeveel GB het voormalige standaard Start XL abonnement in 2020 had met en zonder de dubbele data voor Ziggo klanten? 

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hi @jannegie 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik weet niet waarom je dit wil terug zien en waarom je dit wil weten. Maar als het je eigen abonnement was, dan kan je dit natuurlijk terug zien in je My Vodafone (als dit je abonnement NU is). En anders kan je deze info bekijken, dit is een tarievenlijst van Start XL vanaf 6 juli 2020. Daarin staat dat XL 3GB data heeft en of daar ook de Ziggo combinatie korting in zit, dat kan ik je niet vertellen want ik weet niet of VodafoneZiggo dit toen ook al deed. Mochten ze dit toen hebben gedaan dan kan het zijn dat je toen 6GB kreeg, maar nogmaals, daar kan ik niets over zeggen want ik was toen nog geen klant bij VodafoneZiggo en kan deze info ook niet terug vinden.

Hiervoor heb je echt een medewerker van Vodafone voor nodig en die komen vandaag nog wel op de community en die zullen je dan helpen.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 226Posts
  • 37Oplossingen
  • 90Likes

Hi @Jannegie,

 

Ik ben allereerst net als @Energieboy erg benieuwd naar de achterliggende reden van je vraag. Mogelijk helpt dat ook met het beter beantwoorden 🙂 Verder is de info die hierboven al wordt gedeeld correct: Vanaf maart 2020 was het Start XL pakket 3GB en dus met dubbele data 6GB. Daarvoor ging het om 2GB (en dus 4GB met voordelen). 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic