1
Vraag
2
Reacties
Buzzah

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe kan ik mijn adres wijzigen bij Vodafone?

Ik ga verhuizen en heb mijn adres gewijzigd in Ziggo, dat was zo gedaan, daarna werd ik verzocht het meteen bij Vodafone te doen maar het linkt niet door naar de goede pagina. Het is nergens te vinden. Ook niet via het topic in de community van mei 2024 waar in het is opgelost. Via alle wegen kom je steeds hier uit:  https://www.vodafone.nl/account/overzicht?messages=ZIGGO_ONLY_USER  en daar staat het niet. Of kijk ik verkeerd? Myprofile zou het moeten staan maar ook die linkt door naar bovervolgens typ ik dit bericht en krijg ik een foutmelding dat de website te lang open staat en ben ik ingelogd. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
xJBx

Gedreven Raadgever
  • 153Posts
  • 10Oplossingen
  • 47Likes

Op de site van Vodafone ga je naar je profiel, dan onder Contactgegevens klikken je op Contactgegevens wijzigen. In dat scherm kan je dan je nieuwe adres invoeren.

Met DEZE link ga je er rechtstreeks heen.

Bekijk in context

2 Reacties 2
xJBx

Gedreven Raadgever
  • 153Posts
  • 10Oplossingen
  • 47Likes

Op de site van Vodafone ga je naar je profiel, dan onder Contactgegevens klikken je op Contactgegevens wijzigen. In dat scherm kan je dan je nieuwe adres invoeren.

Met DEZE link ga je er rechtstreeks heen.

Buzzah
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het werkt inderdaad op die manier. Maar niet via de link die u stuurde en ook niet via de links in de community, zelfs niet via de link waar Ziggo je automatisch naartoe stuurt

Bedankt voor uw hulp! met vriendelijke groeten

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic