1
Vraag
2
Reacties
Caatje053

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe kan ik de incassodatum wijzigen?

Ik wil de incassodatum wijzigen naar de 25ste van de maand. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3588Posts
  • 1089Oplossingen
  • 1183Likes

Hi @Caatje053, welkom hier!

Het wijzigen van de incassodatum is zeker mogelijk. Bij deze heb ik het verzoek verwerkt en gekozen voor het laatst mogelijke incassomoment. Houd er rekening mee dat de komende 2 facturen nog rond de oude datum worden afgeschreven. Vanaf de factuur daarna zal de incasso rond/na de 25e van de maand zijn. De incassodatum is altijd rond een bepaalde datum (en geen vaste datum) i.v.m. weekenden en feestdagen 🙂

Bekijk in context

12 Reacties 12
xJBx

Gedreven Raadgever
  • 133Posts
  • 8Oplossingen
  • 40Likes

Een Vodafone medewerker komt binnen kort langs om je hier bij te helpen.

 

Zorg in de tussen tijd even dat je persoonlijke informatie in je profielinstellingen staan, dan weet de Vodafone medewerker wie u bent en dan kunnen ze meteen aan de slag voor je. Je kunt HIER je informatie invullen.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3588Posts
  • 1089Oplossingen
  • 1183Likes

Hi @Caatje053, welkom hier!

Het wijzigen van de incassodatum is zeker mogelijk. Bij deze heb ik het verzoek verwerkt en gekozen voor het laatst mogelijke incassomoment. Houd er rekening mee dat de komende 2 facturen nog rond de oude datum worden afgeschreven. Vanaf de factuur daarna zal de incasso rond/na de 25e van de maand zijn. De incassodatum is altijd rond een bepaalde datum (en geen vaste datum) i.v.m. weekenden en feestdagen 🙂

halfbloedjeindo

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kunt u dit ik voor mij doen?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3588Posts
  • 1089Oplossingen
  • 1183Likes

Hi @halfbloedjeindo

Zeker kunnen we dit ook voor jou aanpassen. Dat is bij deze in orde gemaakt. Houd er rekening mee dat de komende 2 facturen nog rond de oude datum worden afgeschreven.

halfbloedjeindo

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo nogmaals, 

 

Ik heb ook een 2e abonnement. Kunt u die ook zien en zo ja, wilt/kunt u het daar ook aanpassen? 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3588Posts
  • 1089Oplossingen
  • 1183Likes

Hi @halfbloedjeindo, goedemorgen!
Het is aangepast voor het nummer eindigend op 158. Voor je tweede abonnement kan ik het uiteraard ook aanpassen. Wil je daarvoor het betreffende mobiele nummer / klantnummer & de laatste vier cijfers van het IBAN nummer plaatsen in je profiel onder 'Persoonlijke Informatie' ? 

Boompie 96

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Cecilia, 

Graag zou ik ook mijn incasso datum willen aanpassen naar de 27e van de maand alvast bedankt.

Met vriendelijke groet, 

Lars 

xJBx

Gedreven Raadgever
  • 133Posts
  • 8Oplossingen
  • 40Likes

Deze vraag had je beter in een eigen topic kunnen plaatsen dan in die van iemand anders.

Maar misschien dat @Cecilia of een andere Vodafone medewerker dit nog gaat lezen en kan dit veranderd worden voor je.


Zorg in de tussen tijd even dat je persoonlijke informatie in je profielinstellingen staan, dan weet de Vodafone medewerker wie u bent en dan kunnen dit meteen regelen voor je. Je kunt dat HIER invullen.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 68Posts
  • 12Oplossingen
  • 15Likes

@Boompie 96  Voor deze keer geen probleem hoor 🙂 Het is vrijdag, dan ben ik in een goede bui haha.

Ik heb je betaaldatum gewijzigd. Hou er wel rekening mee dat het tot 2 maanden kan duren voordat de nieuwe datum wordt gehanteerd.

 

Voor nu, waanzinnig weekend gewenst!

halfbloedjeindo

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi,


Heb het toegevoegd. Zie je het staan?

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 68Posts
  • 12Oplossingen
  • 15Likes

@halfbloedjeindo  Vanwege afwezigheid neem ik het draadje even over van mijn collega Cecilia 🙂 Zij geniet momenteel lekker van haar vrije dag.

Ik heb je tweede klantnummer gevonden in je profiel en ook daarvoor de incassodatum aangepast. Ik zag dat Cecilia al had aangegeven dat dit max. 2 maanden kan duren voordat het is verwerkt. 

 

Ik ga er van ook vanuit dat je zo volledig bent geholpen. 

Goed weekend gewenst 🙂

halfbloedjeindo

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank je wel! Fijn weekend ook 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic