1
Vraag
2
Reacties
EvaKrougman33

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoe kan ik de Vodafone en Ziggo voordelen activeren?

Kunnen jullie mijn Vodafone en Ziggo account koppelen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 69Posts
  • 12Oplossingen
  • 28Likes

Aha 🙂 Dat is een heel andere straatje! Dit gaat op basis van je adres namelijk, controleer of je Ziggo en Vodafone abonnement op het juiste adres staan. Door je gekoppelde Mijn Ziggo en My Vodafone zie ik dat je adres namelijk niet gelijk staat, want de laatste 2 cijfers staan in een andere volgorde. Ik kan hierdoor niet goed bepalen welke correct is, al is vaak het Ziggo adres wel correct! 

Hoe geef je een verhuizing door voor Vodafone? 
- Log in op My Vodafone 
- Kies voor Profiel 
- Druk op Contactgegevens wijzigen
- Pas het postadres aan en controleer ook factuuradres

Vaak gebeurt de koppeling van de voordelen al binnen enkele uren, je krijgt hier altijd een een berichtje van! 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 69Posts
  • 12Oplossingen
  • 28Likes

Hey Eva, een hartelijk welkom op de Vodafone Community. We kunnen je hier zeker wel bij ondersteunen 🙂 Opvallend is dat je e-mailaccount al gekoppeld is aan een actief Ziggo en actief Vodafone account. Is er iets anders wat nog gekoppeld moet worden? Gebruik dan de accountpagina om een wijziging in je account te doen. 

Of heb ik het nu helemaal verkeerd en heb je iets anders nodig? Laat het me weten! 

EvaKrougman33
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dag Jos, oke dus ik krijg al de voordelen van de koppeling, dus ook de korting op het abonnement?

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 69Posts
  • 12Oplossingen
  • 28Likes

Aha 🙂 Dat is een heel andere straatje! Dit gaat op basis van je adres namelijk, controleer of je Ziggo en Vodafone abonnement op het juiste adres staan. Door je gekoppelde Mijn Ziggo en My Vodafone zie ik dat je adres namelijk niet gelijk staat, want de laatste 2 cijfers staan in een andere volgorde. Ik kan hierdoor niet goed bepalen welke correct is, al is vaak het Ziggo adres wel correct! 

Hoe geef je een verhuizing door voor Vodafone? 
- Log in op My Vodafone 
- Kies voor Profiel 
- Druk op Contactgegevens wijzigen
- Pas het postadres aan en controleer ook factuuradres

Vaak gebeurt de koppeling van de voordelen al binnen enkele uren, je krijgt hier altijd een een berichtje van! 

EvaKrougman33
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dag Jos, het huisnummer klopte inderdaad niet. Dat heb ik nu aangepast. Wordt de koppeling Vodafone/Ziggo nu automatisch gedaan?

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 69Posts
  • 12Oplossingen
  • 28Likes

Goed bezig! Ik zie dat de voordelen al geactiveerd zijn, dat gaat inderdaad automatisch! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic