1
Vraag
2
Reacties
Ron immers

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen verbinding /internet

• Ik ben al drie dagen niet bereikbaar op mijn werk dat is in Voorburg postcode 2271 cl geen internet geen telefoon helemaal niets ben ik thuis op mijn woonadres postcode 2612 PJ in Delft is er niets aan de hand ik vind het zeer storen dat ik al drie dagen niet bereikbaar ben op mijn werk hoe dit op te lossen mijn nummer is bekend dus ik zou graag willen dat jullie mij rond 1 uur dan ben ik thuis daarover terugbellen met vriendelijke groet Ron Immers
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12507Posts
  • 3604Oplossingen
  • 3281Likes

Hoi @Ron immers 
Of Vodafone je op een bepaalde tijd kan terug bellen, dat weet ik niet. Maar je kan wel zelf dingen ondernemen om te zorgen dat Vodafone medewerkers iets voor je kunnen doen.

In jou geval is het beter om gelijk naar deze pagina gaan: https://www.vodafone.nl/my/support/problemen-met-bellen-of-internetten/

Daar zie je, als je je postcode invult, dat er een storing, of werkzaamheden zijn. En daar staat dat er iets gepland is tussen 24-03 en 28-03. Dan zou ik zeggen, logisch dat je problemen ondervind want ze zijn daar bezig. Geduld hebben, ook al is het lastig, maar Vodafone moet zo nu en dan werkzaamheden verrichten. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 12507Posts
  • 3604Oplossingen
  • 3281Likes

Hoi @Ron immers 
Of Vodafone je op een bepaalde tijd kan terug bellen, dat weet ik niet. Maar je kan wel zelf dingen ondernemen om te zorgen dat Vodafone medewerkers iets voor je kunnen doen.

In jou geval is het beter om gelijk naar deze pagina gaan: https://www.vodafone.nl/my/support/problemen-met-bellen-of-internetten/

Daar zie je, als je je postcode invult, dat er een storing, of werkzaamheden zijn. En daar staat dat er iets gepland is tussen 24-03 en 28-03. Dan zou ik zeggen, logisch dat je problemen ondervind want ze zijn daar bezig. Geduld hebben, ook al is het lastig, maar Vodafone moet zo nu en dan werkzaamheden verrichten. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic