Hallo @Marding , welkom op onze Community. Fijn dat je dit topic hebt aangemaakt wanneer je tegen dit probleem aanloopt de afgelopen dagen. Hier gaan wij je mee helpen.
Het bereik in winkels is afhankelijk van de winkel en het gebouw. In verschillende supermarkten wordt het netwerk tegen gehouden zodat je alleen kunt verbinden met hun wifi. Daarnaast is de kwaliteit van het netwerk ook afhankelijk van waar het gebouw staat, de omgeving maar ook welke materialen voor het gebouw zijn gebruikt.
Heb jij in de tussentijd je toestel al uit en aangezet sinds dat je dit probleem hebt geconstateerd? Vaak is dat makkelijkste oplossing om je toestel opnieuw te verbinden met ons netwerk. Wanneer wij vernieuwingen hebben aangebracht aan het netwerk, is het mogelijk dat je toestel nog zoekt naar een oud signaal.
Soms is je sim niet goed verbonden met het netwerk. Kies in je telefoon handmatig een ander netwerk en wissel dan weer terug naar het Vodafone netwerk. Dit doe je in de Instellingen, bij Verbindingen of Mobiele netwerken. Lost dat het probleem niet op? Test ook of je dit probleem ook ervaart zodra jij je simkaart in een ander toestel stopt. Zo kun je eenvoudig controleren of het probleem door de simkaart wordt veroorzaakt of bijvoorbeeld de antenne in het toestel. In onze winkels kun je de fysieke simkaart laten controleren. Werkt je simkaart niet meer optimaal? Dan ruilen we deze gelijk kosteloos om in onze winkel.