Dag,
Sinds een jaar ben ik overgestapt van een Red abonnement naar een Red Together abonnement, waar ik ook het abonnement van mijn vrouw heb ondergebracht en uiteindelijk wil ik ook mijn kinderen hier onderbrengen.
Er is toen een nieuw profiel aangemaakt onder mijn bestaande klantnummer, en het oude profiel is ge-deactiveerd.
Het probleem is nu dat ik 2 profielen heb: 1 oude en 1 nieuwe. Logisch.
Echter, de facturen in de app (ook op de website) worden getoond onder dat profiel.
Op de website kun je makkelijk switchen tussen profielen, maar in de app kan dat niet.
En laat nu standaard dat foute profiel geladen worden in de app! Ik kan daardoor in de app niet mijn facturen zien, betalingsgegevens wijzigen etc etc. (Ook niet de incasso wijzigen).
Ik probeer al vanaf vorig jaar juni (!!!!!!!) de servicedesk van Vodafone te vertellen wat hier mis gaat, met de vraag of ze óf het op kunnen lossen zodat ik kan wisselen van profiel, óf mijn oude profiel weggooien.
Ik heb al 412 keer het antwoord gekregen dat ik in de app echt wel kan wisselen.
Maar dat is van account, en niet van profiel!
Ook het compleet verwijderen van mijn account, en opnieuw aanmaken (onder mijn klantnummer) heeft geen zin, want in de systemen van Vodafone staat dat oude profiel nog steeds, dus gaat dat nog steeds mis.
Nu had ik eindelijk iemand van de servicedesk te pakken die mij begreep, en die een ticket voor de technische dienst heeft aangemaakt (15231410). Dus ik had hoop dat het opgelost zou worden. Echter, nu is het ticket opgelost, maar het probleem is er nog steeds.
Ik kan als klant overigens niet in dat ticket kijken, dus geen idee wat er in stond. Maar het is in ieder geval niet opgelost.
Ik weet niet meer wat ik kan doen, om dit te verhelpen. Men begrijpt mij niet.
Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben met dit probleem.
Wie o wie, kan mij nog helpen??