1
Vraag
2
Reacties
Rutgerr

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Gb in buitenland red together

Je mag bij Red together 40gb in het buitenland gebruiken. Is dit per nummer per maand? Als ik met 3 nummers een abonnement heb is het dan 120gb in totaal per maand of moeten we die 40gb delen? En is die 40gb per maand of jaar?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Rutgerr 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ieder Red Together of Red Together Extra abonnement kan tot maximaal 40 GB in de EU gebruiken. En dit is per maand.  

Meer info over Fair Use Policy, kijk hier:
https://www.vodafone.nl/abonnement/sim-only/redelijk-gebruik

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Rutgerr 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ieder Red Together of Red Together Extra abonnement kan tot maximaal 40 GB in de EU gebruiken. En dit is per maand.  

Meer info over Fair Use Policy, kijk hier:
https://www.vodafone.nl/abonnement/sim-only/redelijk-gebruik

Nieuwe23

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Rutgerr & Eenergieboy,

 

Ik wil Red toegether aansluiten plus Red Toegther extra voor mijn vrouw, dus volgens mij 2 abonnementen. Ik moet ook echt extra betalen voor de Red together Extragebruiker.

Zou dat betekenen dat we ieder 40gb (dus 2 * 40 = 80 gb totaal voor 2 gebruikers) hebben of hebben we totaal 40gb voor de Red Together abonnement?

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Nieuwe23 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het klopt, je gaat dan twee abonnementen afsluiten, 1 voor jezelf en een voor je vrouw. Dat wil zeggen 28,- euro voor Red Together en 17,50 euro voor Red Together Extra (als je geen Ziggo hebt). En je hebt dat samen 100GB om te gebruiken binnen Nederland. Heb je een Ziggo abonnement dan betaal je 23,- euro voor Red Together en 15,- euro voor Red Together Extra abonnement en heb je samen 200GB te gebruiken binnen Nederland. 

Wil je je abonnement in het buitenland gebruiken, ieder Red Together of Red Together Extra abonnement kan tot maximaal 40 GB in de EU gebruiken. Dat wil zeggen dat jij en je vrouw los van elkaar 40GB kunnen gebruiken in het buitenland. 

Nog even als extra informatie: Sluit voor jezelf een Red Together abonnement af en daarna die van je vrouw als Red Together Extra maar wel op JOUW klantnummer! Dus beide abonnementen moeten op JOUW klantnummer komen te staan. Voor aansluiting is het beter dat je even contact opneemt met het speciale Red Together team op nummer 0800-0200976.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic