1
Vraag
2
Reacties
RoWi6870

Liefhebber
  • 34Posts
  • 5Oplossingen
  • 14Likes

Discovery+ app.

https://www.vodafoneziggo.nl/nieuws/vodafoneziggo-en-discovery-kondigen-nieuwe-samenwerking-aan-incl...

Volgens dit bericht zouden Vodafone klanten de kans krijgen deze app uit te proberen.

 

Daarnaast betekent de samenwerking ook dat Ziggo de discovery+ app zal toevoegen aan de mediabox tv app stores, zodat klanten heel makkelijk toegang hebben tot deze 'home of real-life entertainment'. Klanten van Vodafone kunnen de discovery+ app binnenkort al met een gratis proefperiode uitproberen.

 

Het bericht is van begin dit jaar, heb ik iets gemist, of is binnenkort een ruim begrip?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @RoWi6870 
Dat is een hele duidelijke vraag! Helaas heb ik geen concreet antwoord hierop. Mijn collega's zijn hier nog mee bezig waardoor de datum nog niet bekend is waarop dit mogelijk zal zijn. Je hebt dan ook nog niets gemist. Zodra ik meer weet hierover, laat ik dit weten. 

Bekijk in context

7 Reacties 7
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @RoWi6870 
Dat is een hele duidelijke vraag! Helaas heb ik geen concreet antwoord hierop. Mijn collega's zijn hier nog mee bezig waardoor de datum nog niet bekend is waarop dit mogelijk zal zijn. Je hebt dan ook nog niets gemist. Zodra ik meer weet hierover, laat ik dit weten. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Goede vraag, zekers! 
Had deze info nog niet eens gelezen via jullie eigen site. Wel vernomen via Ziggo, dat het op de Next komt, maar verder nog niet eigenlijk. Super en geweldig dat je hier antwoord op hebt, ik wacht met spanning mee af, samen met RoWi 😉

RoWi6870
topicstarter
Liefhebber
  • 34Posts
  • 5Oplossingen
  • 14Likes

Kortom binnenkort is een zeer ruim begrip. Zover ik weet is zowel de app als het genoemde kanaal ook nog niet beschikbaar. We zullen het afwachten.

Ik ga er hierbij vanuit dat Vodafone klanten op een smartphone en dergelijke die app kunnen uitproberen.

RoWi6870
topicstarter
Liefhebber
  • 34Posts
  • 5Oplossingen
  • 14Likes

Nu Warner media en Discovery gaan samenwerken zover ik alles volg, ben ik benieuwd wat dit voor gevolgen heeft voor de vraag uit het start bericht, we zijn nu een stuk verder zonder veel verandering of nieuws.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik kan je helaas hierover nog niks mededelen @RoWi6870. Ik zal de vraag nogmaals intern aankaarten. Zodra ik meer weet laat ik dit gelijk weten. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Inmiddels heb ik een terugkoppeling @RoWi6870. Het staat zeker nog op de planning maar voor wanneer en hoe dit verder gaat uitpakken is helaas nog niet bekend. Zodra ik meer weet, laat ik dit gelijk weten, 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Bedankt voor deze info @Louis 
Ben benieuwd wanneer we mogen gaan testen 😁

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic