1
Vraag
2
Reacties
iThijsco

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoe kan ik de datum van afschrijving wijzigen?

Hoi,

Is het ergens mogelijk om de datum te wijzigen naar het einde van de maand ipv de 16e?

Alvast bedankt voor de reactie.

Met vriendelijk groetm

Thijs van der Wall

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 121Posts
  • 28Oplossingen
  • 26Likes

Hey @iThijsco als een latere datum je beter uitkomt, dan passen we dit graag voor je aan 🙂
Bij deze is het omgezet naar de 27e van de maand. Zoals @Energieboy al aangaf, moet je ermee rekening houden dat de aankomende facturen nog volgens het oude patroon verlopen, daarna wordt het omgezet naar de 27e van iedere maand.

@Energieboy de 28e kunnen wij niet meer selecteren in ons systeem. Op zijn laatst is dit de 27e van de maand. Dan ben je hiervan ook op de hoogte 🙂

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 12522Posts
  • 3607Oplossingen
  • 3286Likes

Hoi @iThijsco 
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

De incassodatum kan plaatsvinden tussen de 14e en 28e van de maand. Laat hier nog even weten op welke datum je wilt afschrijven. 
Een Vodafone medewerker kan de incassodatum voor je aanpassen zodra deze je bericht/topic heeft gelezen. 

Wil je onderstaande balk lezen en je persoonlijke informatie invullen bij je profielinstellingen. 

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen. Met deze gegevens kan de medewerker direct aan de slag en de incassodatum aanpassen.

Extra informatie: Zodra de incassodatum aangepast is, dien je de komende 2 facturen in de gaten te houden. Deze zullen nog rond de oude datum geincasseerd worden. De factuur daarna zal rond de nieuwe datum geincasseerd worden. Dit is in verband met weekenden en feestdagen.  

iThijsco
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Bedankt voor je antwoord! Heb mijn profiel direct aangepast.

Wat betreft de datum is de 27e prima.

Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 121Posts
  • 28Oplossingen
  • 26Likes

Hey @iThijsco als een latere datum je beter uitkomt, dan passen we dit graag voor je aan 🙂
Bij deze is het omgezet naar de 27e van de maand. Zoals @Energieboy al aangaf, moet je ermee rekening houden dat de aankomende facturen nog volgens het oude patroon verlopen, daarna wordt het omgezet naar de 27e van iedere maand.

@Energieboy de 28e kunnen wij niet meer selecteren in ons systeem. Op zijn laatst is dit de 27e van de maand. Dan ben je hiervan ook op de hoogte 🙂

iThijsco
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoi Ryan,

Ik dank u vriendelijk!

fijn weekend!

Energieboy
Expert
Expert
  • 12522Posts
  • 3607Oplossingen
  • 3286Likes

Oh, bedankt voor deze informatie @Ryan 
Ga ik gelijk mijn tekst aanpassen 😁😉

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic