1
Vraag
2
Reacties
JoMeij

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Datapot deelname Red Together Extra (maand) lid

Ik heb een Red Together groep met twee leden, de beheerder met een Red Together abonnement en een tweede met Red Together Extra (maand).

Vanaf vandaag, 1 december, neemt het Red Together Extra lid blijkbaar niet meer deel aan de datapot.

Ik probeer al sinds een uur of negen vanochtend dit lid weer deel te laten nemen aan de datapot, maar de wijziging lijkt maar niet te worden verwerkt als ik dit via groepsinstellingen van Red Together aanpas. 'Deelname aan gezamenlijke datapot' staat op Ja, maar het lid wordt maar niet toegevoegd aan de datapot.

Het Red Together abonnement is halverwege november ingegaan, dus het is de eerste keer dat we een maandovergang meemaken.

Is dit nu iets dat ik bij elke maandovergang opnieuw in moet gaan stellen en is het normaal dat de wijziging zo lang duurt om doorgevoerd te krijgen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 107Posts
  • 17Oplossingen
  • 29Likes

Ik kan helaas ook niet vinden wat er precies is gebeurd maar zag alleen dat de Extra sim pas op 2-12-24 geactiveerd ging worden. Dus het probleem mag vanaf nu ook niet meer voorkomen.

Fijn dat het is opgelost 🙂 @JoMeij 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Judith
Community Moderator
Community Moderator
  • 61Posts
  • 11Oplossingen
  • 12Likes

Bij een Red Together groep mag je verwachten dat je er ook daadwerkelijk een groep van kunt maken @JoMeij, wat jammer dat het niet wil lukken het Red Together Extra lid opnieuw toe te voegen. Ik help je daar graag bij, welkom op onze Vodafone Community. Ik ben voor je aan de slag gegaan en heb het Red Together Extra lid per vandaag opnieuw toegevoegd aan de groep. Uiteraard is het niet de bedoeling dat dit elke maand opnieuw moet gebeuren. Laat het ons weten als je vandaag het Red Together Extra lid weer terugziet in je groep, maar natuurlijk ook als dit niet gebeurt! En valt bij de volgende maandovergang dit groepslid weer uit de groep, trek dan hier aan de bel hoor, want dan moeten we verder op onderzoek uit! 

JoMeij
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedemorgen @Judith ,

Heel erg bedankt voor je reactie!

De situatie is helaas nog ongewijzigd. De groep is ook niet veranderd geweest, voor zover ik kan zien. Beide nummers die in november lid van de groep waren, zijn dat nu (en waren dat gisteren) ook. Het enige dat sinds gisteren anders is, is dat een van de twee nummers niet meer deelneemt aan de datapot en ook op dit moment nog niet.

Dit is zoals het er sinds gisteren uit ziet in My Vodafone, nadat ik heb geprobeerd het groepslid weer deel te laten nemen aan de datapot:

241202_VF01.PNG241202_VF02.PNG241202_VF03.PNG

Te zien is dat bij groeplid 1 'Deelname aan datapot' op Ja staat, maar dat de deelname om een of andere reden niet het geval is. Gisteren stond dit op Nee, dat heb ik vervolgens aangepast naar Ja en sindsdien staat het op Ja, maar blijft er ook 'Je wijziging wordt verwerkt' bij staan. Helaas is er t.a.v. de deelname aan de datapot verder niet echt iets veranderd..

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 107Posts
  • 17Oplossingen
  • 29Likes

Goedemorgen @JoMeij 

De wijziging zou per gisteren zijn verwerkt dus dat betekent dat alles weer goed hoort te staan in MyVodafone. 

Kun jij dit bevestigen?

JoMeij
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo @Jamyla ,

Het ziet er nu inderdaad goed uit 🙂

241202_VF04.PNG

Dankjulliewel 👍

Ben natuurlijk nog wel benieuwd naar het waarom van dit issue en of het nu goed zit voor de toekomst 😉

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 107Posts
  • 17Oplossingen
  • 29Likes

Ik kan helaas ook niet vinden wat er precies is gebeurd maar zag alleen dat de Extra sim pas op 2-12-24 geactiveerd ging worden. Dus het probleem mag vanaf nu ook niet meer voorkomen.

Fijn dat het is opgelost 🙂 @JoMeij 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic