1
Vraag
2
Reacties
VodPeter!

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Combi korting verlaagd

Mijn combi korting is opeens verlaagd van 2,50 naar 0,50 waarom?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 168Posts
  • 31Oplossingen
  • 47Likes

Goedemiddag @VodPeter! 

Erg gek inderdaad dat je zo ineens een gebroken korting op de factuur ziet staan terwijl dit de normale €2,50 hoort te zijn.
Het lijkt erop dat dit is ontstaan door een administratieve fout aan onze kant, maar ook direct weer is hersteld. Dat zou bekenenen dat je het verschil op de volgende factuur verrekend krijgt. Houd dat even in de gaten goed?
Mocht dat desondanks toch niet gebeuren, dan regel ik het handmatig voor je 🙂

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 12508Posts
  • 3606Oplossingen
  • 3281Likes

Hoi @VodPeter! 
Kan het zijn dat je misschien net een nieuw abonnement hebt afgesloten? Abonnement gewijzigd of verlengd? Dan zie je de nieuwe kosten terug op de eerstvolgende factuur, of op de factuur erna. Sommige kosten betaal je 'naar rato'. Dit betekent dat je voor een gedeelte van de maand betaalt. Mocht dit het niet zijn, controleer dan even je adres gegevens. Misschien dat deze niet correct zijn, ze moeten exact kloppen bij Vodafone en Ziggo. 

Kom je er niet uit, wacht dan hier op een medewerker (lees onderstaande balk) of neem contact op met een Vodafone medewerker door te bellen naar 0800-0094 en dan kan deze samen met je mee kijken waarom de prijs anders is. 

⚠️Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

VodPeter!
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb niets veranderd een maand eerder kreeg ik de korting van 2,50 nog gewoon .

Energieboy
Expert
Expert
  • 12508Posts
  • 3606Oplossingen
  • 3281Likes

Oke, dan kan het iets anders zijn. Geen probleem want er zijn hier mensen van Vodafone die met je mee kunnen kijken. Heb nog even geduld. Zodra ze je informatie hebben ontvangen en bericht hebben gezien dan zullen ze reageren. Misschien kan @Jamyla je helpen 🙂

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 168Posts
  • 31Oplossingen
  • 47Likes

Goedemiddag @VodPeter! 

Erg gek inderdaad dat je zo ineens een gebroken korting op de factuur ziet staan terwijl dit de normale €2,50 hoort te zijn.
Het lijkt erop dat dit is ontstaan door een administratieve fout aan onze kant, maar ook direct weer is hersteld. Dat zou bekenenen dat je het verschil op de volgende factuur verrekend krijgt. Houd dat even in de gaten goed?
Mocht dat desondanks toch niet gebeuren, dan regel ik het handmatig voor je 🙂

VodPeter!
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Alvast bedankt Jamyla .😊

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic