1
Vraag
2
Reageer en help mee
JohnvdH

Gedreven Liefhebber
  • 32Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

Blijft de prijs van het abonnement hetzelfde nadat het contract is afgelopen?

Goedemorgen

 

Kreeg gisteren bericht dat ik mijn Red unlimited abonnement kan verlengen. Heb even wat vragen, als ik het stilzwijgend laat doorlopen wordt het dan na de contractdatum per maand opzegbaar? En ik betaal nu 25 euro per maand(heb ook Ziggo), blijft de prijs dan het zelfde na de contractdatum?

 

Alvast bedankt, John

4 Reacties 4
xJBx

Raadgever
  • 113Posts
  • 7Oplossingen
  • 36Likes

Dit is wel een hele leuke vraag waar ik ook wel het antwoord op wil weten.

 

Ik weet wel als je hem doorlaat lopen na einde contract, dat je abonnement gewoon maandelijks opzegbaar is.

Over wat je gaat betalen is wel een goeie. Ze geven wel aan zolang je ook Ziggo hebt dat je dan elke maand tot €7,50 korting krijgt. Als dit zo is dan zou je dus wel gewoon €25 blijven betalen.

 

Maar ik ben wel benieuwd wat Vodafone te zeggen heeft, wat je dan gaat betalen na einde contract.

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 43Posts
  • 14Oplossingen
  • 7Likes

Goedemorgen! @JohnvdH 

Zeker een goede vraag! Altijd handig om even te weten hoe dit precies zit. 

Hij loopt dan inderdaad gewoon door en wordt dan maandelijks opzegbaar. En ook wat betreft de prijs zit je goed, die blijft hetzelfde (korting icm Ziggo blijft ook gewoon). In principe verandert er dus helemaal niks! 😄 

Ook voor jou dus een antwoord! @xJBx 

xJBx

Raadgever
  • 113Posts
  • 7Oplossingen
  • 36Likes

@Carlien Heb nog wel vraag over de prijs. Als je nu meer korting krijgt, blijft die dan ook staan of vervalt die en krijg je dan nog maar max €7,50 korting. 

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 43Posts
  • 14Oplossingen
  • 7Likes

De korting blijft altijd als je met Ziggo combineert. Dus ook al krijg je korting op het Vodafone abonnement, dan komt de combi-korting daar nog overheen. Als je wat anders bedoelde, laat het me dan weten! @xJBx 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic