Er is een actie als je je beltegoed nu opwaardeerd krijg je het dubbele maar dit heb ik nooit gekregen.. Hoe kan dit?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Fijn om te horen @Annelies 66, dat het zichtbaar is in My Vodafone.
Alvast heel veel plezier met je extra tegoed!
Ha Steven, klopt je moet gewoon zelf alles goed nakijken.
Omdat ik al jaren en jaren klant ben, heb ik eerst een nieuw account gemaakt, heb nu een nieuwe gsm namelijk de Motorola 6e plus.
Heel wat betere gsm wat ik eerder heb gehad!
Ben verder heel tevreden over Vodafone, beter als KPN
Door de grens, hier in Limburg, bij Duitsland, heb je wat KPN betreft slecht bereik, nu met jullie veel beter.
Vriendelijke groet
Annelies Jansen
Motorla heb ik nooit als toestel gehad @Annelies 66.
Ik kan helaas niet oordelen over dat toestel. Ik ben meer van de HTC, Samsung en Pixel toestellen.
In het zuiden is inderdaad een fijn bereik met Vodafone.
Bijna overal (op enkele plekken na) is er een goede dekking in het zuiden.
Ik heb geen idee hoe het netwerk van KPN is. Zolang ik al een mobiel heb, zit ik bij Vodafone (toen der tijd Libertel).
Hallo Steven
Heb het toestel dit jaar bij BCC gekocht, dat je toch zelf kan kiezen welke provider.
KPN is hopeloos hier, mijn man en ik hebben allebei Vodafone, eerste reden, bij KPN moet je veel eerder opwaarderen en is veel duurder.
Daarom liever al Vodafone voor het bereik.
Zeggen die tegen mij, dat je geen extra geld hoeft te betalen bij een abonnement.
Dat denk ik wel, als toestel van de KPN is moet je wel maandelijks betalen.
Daarom is dit veel beter wat jullie hebben.
Plus ben dan van het gezeur af bij de KPN, zeggen ze dan krijg je €5.- ervan af van je andere abonnement je televisie en internet.
Denk dat dit niks uithaalt, een gsm kost steeds meer tegenwoordig.
Al vaak moeten aanhoren.
Vriendelijke groet
Annelies Jansen
Een GSM dien je altijd te betalen. Dat is ook bij ons. Je kunt daarvoor een lening aan gaan. En laten we eerlijk zijn, de toestellen worden steeds duurder.
Mijn voorkeur gaat dan ook uit om het toestel in een keer te betalen bij de provider of een toestel los te kopen.
Groet,
Steven
Ha Steven
Bij ons ook, mijn man houdt hier echt niet van, dan blijf je steeds aan dat abonnement vastzitten.
Heb mijn leergeld wel gehad, toen ik jonger was, deed veel met gamen, niet te weten dat dit handenvol geld kwam.
Toen was ik ineens, fl. 1500.- gulden kwijt, aan de KPN
Iedereen kwaad natuurlijk!
Daarom ga hier nooit meer intrappen wat telefoon betreft, je moet eerst zelf iets verkopen, wat je heel erg vind.
Mijn man heeft me dat zo laten inzien, dat dit de beste leergang was
Plus ook nooit geen lening!
Was toen net zonder werk, om die leegte dan in te vullen.
Heb ook geleerd, veel werk zelf zoeken of een hobby.
Mijn vader zei toen, eerst sparen, wat je dan wilt hebben, dat heb ik dan ook met dit betere toestel dan gedaan.
Echt meer mogelijkheden en een groter display.
Na 1993 is alles beter met mij gegaan, en we zijn nu nog met 2020 bezig bijna 2021
Zeg dit niet altijd, maar toevallig denk ik nog hieraan,
Met vriendelijke groet Annelies Jansen
LibertelRene wrote:
Nou, nou. Hoe is het mogelijk dat Vodafone met zijn Engelse zuinigheid en stugheid zo'n
actie houdt. Was echt verbaasd dat ik zo'n sms'je kreeg.
Deze actie moet voor prepaidklanten gewoonte worden.
Er zijn genoeg providers waarbij het tegoed altijd verdubbeld wordt.
Dit, en de data bundels kunnen ook wel een stuk hoger. Ik heb het niet elke maand nodig ofzo, maar normaal gesproken ben ik in de zomer maanden veel buiten en weg, en dan wil ik ook een grotere data bundel hebben. Maar ja is best duur bij vodafone, 29 euro voor maar 10GB aan data.
En nee, ik hoef absoluut geen abonnement, zou ik toch niet gebruiken, voor die paar maanden zoek ik desnoods een andere oplossing wat ik ook doe, want bij andere prepaid providers krijg je weer veel meer data voor dat geld, dus die gebruik ik dan ook voor die paar maanden, en rest van de tijd gewoon vodafone prepaid.
@Annelies 66, dan heb je inderdaad een lange leerweg gehad.
Ik klop het even af. Ik heb dit gelukkig niet.
@John500 dankjewel voor de feedback. Ik zal intern aankaarten, dat er vraag is naar grotere bundels voor prepaid.
Steven Vodafone wrote:
@Annelies 66, dan heb je inderdaad een lange leerweg gehad.
Ik klop het even af. Ik heb dit gelukkig niet.
@John500 dankjewel voor de feedback. Ik zal intern aankaarten, dat er vraag is naar grotere bundels voor prepaid.
Oke top! Volgens mij staat er trouwens een fout, ik zie nu staan dat de dagbundel 7 euro kost? Dat is een foutje neem ik aan?
@John500 De dagbundel van Vodafone hoort 3 euro te zijn. Geen 7 euro. Dat kost de weekbundel.
Dat je bundel krijgt is niet wat in het SMS bericht staat. Het is bijzonder verwarrend allemaal. Hoe is immers te controleren dat bunder op de juiste manier wordt verbruikt? Hoeveel duidelijker zou het zijn als je bij 10 euro ook zichtbaar 20 euro krijgt. Bij het opvragen van het saldo zie je immers maar 10,- niet dat je ergens een bundel hebt.
Het SMS bericht is verstuurd naar gebruikers <16. Stem daar aub ook je uitleg en berichtgeving op af.
Ik begrijp de verwarring @sander de greef.
Ik zal je feedback intern aankaarten. In My Vodafone zie je als eerste de extra bundel staan. Deze zal je als eerste gebruiken. Klik je verder naar het kopje BloX, dan zie je het huidige tegoed staan. Het huidige tegoed zal pas aangesproken worden als de “extra bundel” verbruikt is.
Dit is omdat deze bundel 30 dagen geldig is.
Oke
Op deze pagina staat nog steeds 7 euro voor de dag bundel: https://www.vodafone.nl/abonnement/prepaid
Hallo.
Heb het gevonden in mijn account van Vodafone, heb precies 50 belminuten gekregen, en de rest in MB internet.
Dus dit klopt helemaal, goede actie van Vodafone, maar je moet daar eerst een account maken, wil je dit bekijken.
Groet
Annelies
LibertelRene wrote:
Oke, begrijp dat de prijs 3 euro is, maar iemand die eventueel niet de tarieven kent, ziet nu op de prepaid pagina 7 euro staan ( zie link die ik hierboven heb geplaatst)
Ik denk dat mensen dat eerder zien dan iets wat uitgevouwen moet worden.
Maar behalve dat, het staat dan al minimaal 1 week fout aangeven, waarom word dat niet aangepast dan?
Zoveel moeite lijkt mij dat niet ...
@John500 Er zal wel weer een case moeten worden aangemaakt en als dat niet lukt een opeenstapeling van cases en daarna maar hopen dat het binnen een halfjaar is opgelost.
Dankjewel voor het melden @John500 en @LibertelRene. Ik heb het intern aangekaart zodat de website aangepast wordt.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.