Er is een actie als je je beltegoed nu opwaardeerd krijg je het dubbele maar dit heb ik nooit gekregen.. Hoe kan dit?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik heb gelijk even informatie over Prepaid Runners opgevraagd.
Zodra je opgewaardeerd heb, maak je als eerste gebruik van de extra “Runners” bundel. Als de “Runners” bundel op is, zal de reguliere bundel te voorschijn komen in My Vodafone. @jacobus @Margo1958 @sander de greef @Akkie @FardauR @Annelies 66
De communicatie op de website wordt nog aangepast. Mijn excuses voor het ongemak!
Goedenavond ik heb het beltegoed opgewaardeerd van mijn vrouw, en dat zou verdubbeld worden. maar dat is niet gebeurd.
Ik heb voor 20,-- opgewaardeerd en volgend het sms'je zou ik dan extra tegoed van 20,-- krijgen. Heb wel een sms'je gehad dat ik die 20,-- extra van iemand heb ontvangen, maar kan dit niet vinden bij mn tegoed. Hoe zit dat eigenlijk?
Ik heb 10 euro voor mijn schoon opgewaardeerd maar zijn beltegoeg blijft 10,-. In de actie staat dat het verdubbelt. Hoe krijg je dat dan geactiveerd want het vervalt binnen 30 dagen. Het lijkt meer marketing dan waardevol, of mis ik iets?
ik heb net mijn beltegoed met 20€ opgewaardeerd omdat jullie het gratis zouden verdubbelen. Maar tot nu toe is er niks verdubbeld
Heb heden op dit nummer <Nummer verwijderd door moderator> opgewaardeerd met 10 euro nog geen extra 10€ ontvangen
Graag nog dit bedrag op mijn gsm
@Steven Vodafone zou jij het nummer willen verwijderen i.v.m. privacy?
Hoi @Annelies 66
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Ik lees net op de webpagina van Vodafone deze info (staat helemaal onderaan bij veelgestelde vragen): De promo staat onderin je My Vodafone als extra bundel.
Zou je daar eens kunnen kijken of daar de extra bij staat?!
Waar staat dat ooit?
Hoi @jacobus @Margo1958 @sander de greef @Akkie @FardauR @Annelies 66
Welkom op de Community van Vodafone.
Ik begrijp uit jullie berichten dat jullie opgewaardeerd hebben, maar nooit de verdubbeling hebben gekregen.
Ik help jullie graag hier mee verder. Dit is ook de reden waarom ik jullie topics heb samen gevoegd.
Zien jullie in My Vodafone bij tegoed een extra bundel met tegoed?
Zo niet, kunnen jullie de gegevens aanvullen in jullie profiel en mij een seintje geven?
Ik heb mijn gegevens aangevuld! Ik weet alleen mijn Vodafone klantnummer niet
Ik heb gelijk even informatie over Prepaid Runners opgevraagd.
Zodra je opgewaardeerd heb, maak je als eerste gebruik van de extra “Runners” bundel. Als de “Runners” bundel op is, zal de reguliere bundel te voorschijn komen in My Vodafone. @jacobus @Margo1958 @sander de greef @Akkie @FardauR @Annelies 66
De communicatie op de website wordt nog aangepast. Mijn excuses voor het ongemak!
Bedankt voor deze info Steven
Ja ik weet nu van Vodafone, dat je gelijk met je opwaarderen een bundel krijgt, met naar liefst, 50 belminuten plus nog wat MB internet
Heel netjes afgehandeld, dank je wel Vodafone
Vriendelijke groet Annelies
Graag gedaan @Annelies 66
Nou, nou. Hoe is het mogelijk dat Vodafone met zijn Engelse zuinigheid en stugheid zo'n
actie houdt. Was echt verbaasd dat ik zo'n sms'je kreeg.
Deze actie moet voor prepaidklanten gewoonte worden.
Er zijn genoeg providers waarbij het tegoed altijd verdubbeld wordt.
LibertelRene wrote:
Nou, nou. Hoe is het mogelijk dat Vodafone met zijn Engelse zuinigheid en stugheid zo'n
actie houdt. Was echt verbaasd dat ik zo'n sms'je kreeg.
Deze actie moet voor prepaidklanten gewoonte worden.
Er zijn genoeg providers waarbij het tegoed altijd verdubbeld wordt.
Niet elke provider is hetzelfde en als je ergens anders een betere prepaid hebt, dan zou ik gaan wisselen. Iedereen kan, en mag, dit gelukkig zelf beslissen.
Hoi @LibertelRene,
Dankjewel voor je feedback. Bij ons is de verdubbeling van data of tegoed niet continu.
Dit is omdat wij door het jaar heen verschillende acties hebben waarbij wij wat extra willen doen voor onze prepaid klanten.
Dit kan in de vorm van extra data of tegoed zijn etc.
Ik zal je feedback intern aankaarten hierover. Mocht er in de toekomst gekozen worden om het tegoed te verdubbelen, dan lees je dit terug op onze website.
Heb al gechat, met Stefan van Vodafone, je moet een account hebben, bij Nu Vodafone.
Dan kun je kijken, bij je bundel of die aan is, en heb gisteren gekeken en die is aan, heb nu 50 belminuten plus nog wat MB
Dus het klopt helemaal
Vriendelijke groet Annelies Jansen
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.