1
Vraag
2
Reacties
h.gielen

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Apple Watch wil niet verbinden met abonnement

kan mijn Apple Watch niet verbinden met abonnement!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3635Posts
  • 1110Oplossingen
  • 1190Likes

Hi @h.gielen, goedemorgen en welkom hier!

Wat vervelend dat het niet lukt om OneNumber te installeren. Ik zie dat je hier al een aantal keren contact over hebt gehad met mijn collega's van de klantenservice. Uit je bericht haal ik niet welke foutmelding/wat er precies misgaat met het willen activeren van OneNumber. Echter, ik vermoed dat je de foutmelding krijgt dat er geen 06-nummer is gevonden. Deze foutmelding wordt veroorzaakt als er meerdere profielen/gebruikers in Mijn Ziggo staan. Dit is bij jou het geval en dient dan aangepast te worden tot 1 correct profiel met de juiste rechten. Ik heb dit zojuist aangepast. Wil je eens kijken of het nu wel lukt om OneNumber te bestellen? Herstart alvorens je de nieuwe aanvraag doet wel even je iPhone en Apple Watch opnieuw op 🙂

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 12341Posts
  • 3570Oplossingen
  • 3220Likes

Hoi @h.gielen 
Erg vervelend, maar gelukkig zijn er hier mensen van Vodafone aanwezig om je te helpen. Heb nog even geduld en dan komt het goed. Lees nog even onderstaande balk. 

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3635Posts
  • 1110Oplossingen
  • 1190Likes

Hi @h.gielen, goedemorgen en welkom hier!

Wat vervelend dat het niet lukt om OneNumber te installeren. Ik zie dat je hier al een aantal keren contact over hebt gehad met mijn collega's van de klantenservice. Uit je bericht haal ik niet welke foutmelding/wat er precies misgaat met het willen activeren van OneNumber. Echter, ik vermoed dat je de foutmelding krijgt dat er geen 06-nummer is gevonden. Deze foutmelding wordt veroorzaakt als er meerdere profielen/gebruikers in Mijn Ziggo staan. Dit is bij jou het geval en dient dan aangepast te worden tot 1 correct profiel met de juiste rechten. Ik heb dit zojuist aangepast. Wil je eens kijken of het nu wel lukt om OneNumber te bestellen? Herstart alvorens je de nieuwe aanvraag doet wel even je iPhone en Apple Watch opnieuw op 🙂

h.gielen
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Joepie eindelijk gelukt heel hartelijk dank voor u snelle reactie en fijne feestdagen!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3635Posts
  • 1110Oplossingen
  • 1190Likes

Super om te lezen dat het is gelukt @h.gielen! Hele fijne feestdagen toegewenst en alvast de beste wensen voor 2025! 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic