1
Vraag
2
Reacties
Beertje2405

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Activeren OneNumber geeft foutcode NE 105

IMG_4318.png

 

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3053Posts
  • 898Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Beertje2405, welkom hier.

Goed dat je even aan de bel trekt en direct de foutmelding deelt die je krijgt te zien! Ik heb je gegevens erbij gepakt en zag dat bij jou de optie voLTE stond uitgeschakeld bij de instellingen. Wanneer deze is uitgeschakeld kan je de genoemde foutmelding te zien krijgen, aangezien deze instelling voor OneNumber altijd ingeschakeld moet zijn. De optie heb ik dan ook voor je ingeschakeld. Wil je de aanvraag van OneNumber nogmaals proberen? Herstart voor de zekerheid wel even je Apple Watch en toestel alvorens je de aanvraag opnieuw doet 🙂

Bekijk in context

Beertje2405
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

dank je wel, ik kom een stapje verder echter krijg ik nu de melding dat er geen 06 nummer gevonden is en ik deze eerst aan mijn vodafone account moet toevoegen. Zo juist contact gehad met je collega echter lukt het nog steeds niet om onenumber aan te vragen/activeren, helaas

Bekijk in context

7 Reacties 7
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3053Posts
  • 898Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Beertje2405, welkom hier.

Goed dat je even aan de bel trekt en direct de foutmelding deelt die je krijgt te zien! Ik heb je gegevens erbij gepakt en zag dat bij jou de optie voLTE stond uitgeschakeld bij de instellingen. Wanneer deze is uitgeschakeld kan je de genoemde foutmelding te zien krijgen, aangezien deze instelling voor OneNumber altijd ingeschakeld moet zijn. De optie heb ik dan ook voor je ingeschakeld. Wil je de aanvraag van OneNumber nogmaals proberen? Herstart voor de zekerheid wel even je Apple Watch en toestel alvorens je de aanvraag opnieuw doet 🙂

Beertje2405
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

dank je wel, ik kom een stapje verder echter krijg ik nu de melding dat er geen 06 nummer gevonden is en ik deze eerst aan mijn vodafone account moet toevoegen. Zo juist contact gehad met je collega echter lukt het nog steeds niet om onenumber aan te vragen/activeren, helaas

Beertje2405
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

IMG_4319.png

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3053Posts
  • 898Oplossingen
  • 1031Likes

@Beertje2405 Deze foutmelding dat er geen 06-nummer gekoppeld is komt doordat het profiel in My Vodafone voor het nummer eindigend op 310 niet de juiste rechten heeft. Dit is o.a. gekoppeld aan een profiel met een niet bestaand e-mailadres en het andere profiel voor het andere mobiele nummer is wel correct. Ik heb dit samengevoegd voor jou tot 1 correct profiel en vanaf nu moet je zonder problemen de activatie kunnen doorlopen.

Haggfffjjj

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi ben overal aan het zoek maar kom er niet meer uit. Mijn Apple Watch Ultra deed het gewoon maar ligt er opeens uit met 4g.

Alles opnieuw aangemeld en nu zie ik alleen maar wachten.. al een paar weken. betaald wel ervoor bundel opzeggen lukt ook niet.,

Wat moet er gebeuren dit is niet echt leuk meer..

 

Bobby

Energieboy
Expert
Expert
  • 11843Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Gebruik je nu wel het mail adres wat Cecilia voor je heeft aangepast? Er was iets met een niet bestaand mail adres en dat zou ze voor je hebben opgelost. Uiteraard heel vervelend wanneer het niet werkt maar je weer dat de medewerkers van Vodafone je graag willen helpen om dit op te lossen. Mocht het dit weekend niet lukken, maandag zijn @Rikst en/of @Vincent aanwezig en die kunnen je dan verder helpen. En de kosten, ik ga er vanuit dat Vodafone dit ook netjes met je op lost (als het aan hun ligt natuurlijk 😉). 

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 99Posts
  • 32Oplossingen
  • 38Likes

@Haggfffjjj Super balen dat je Apple Watch Ultra geen verbinding heeft. Hoe staat het er nu voor? Werkt alles weer? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic