Hoi @SxSuri
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Als eerst kan ik je zeggen dat je in elke Vodafone winkel een Ziggo abonnement kan afsluiten. Echter, de winkels van Vodafone zijn tijdens deze lockdown open voor servicevragen, reparaties en je kunt bestellingen afhalen. Je hoeft hiervoor geen afspraak te maken. Langs gaan voor een Ziggo abonnement is op dit moment NIET mogelijk! Wil je een abonnement aanvragen, neem dan contact op me Ziggo Klantenservice. Het is ook beter om je vragen, over Ziggo te stellen via de Ziggo Community. Dus als je nog vragen hebt, stel deze daar op de Community. Wil je Ziggo klant worden, neem dan contact op met Ziggo Klantenservice.
Deze informatie, over betalen bij Ziggo, staat bij Ziggo op de site:
Ja, dat kan. Je hebt hiervoor nodig:
- het rekeningnummer (IBAN) van Ziggo: NL98INGB0000845745 ten name van Ziggo Services B.V.
- de BIC van Ziggo: INGBNL2A
- je klantnummer
- je factuurnummer
Je vindt deze gegevens op je maandelijkse factuur in Mijn Ziggo. Je factuur bekijk je zo:
- Log in op Mijn Ziggo.
- Ga naar Factuur.
- Ga naar de factuur die je wilt betalen en downloadt de PDF.
Het rekeningnummer (IBAN) vind je in de rechterbovenhoek van je factuur. Je klantnummer en het factuurnummer staan linksboven op je factuur.