1
Vraag
2
Reacties
Kartal72

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

e-sim aanschaffen

Hallo,

Ik heb een red abonnement en mijn toestel is Samsung S21. Ik wil eventueel overstappen naar e-sim. Is e-sim fraudegevoelig? En kan ik bij e-sim mijn Vodafone simkaart eruit halen en een andere simkaart in mijn toestel doen?

 

Alvast dank.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Kartal72 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als eerst, alles is fraude gevoelig, je hele telefoon is fraude gevoelig. Een eSIM is niet meer, of minder, fraude gevoelig als een normale simkaart. Dus aanvragen en installeren, zoals Vodafone je dit aangeeft, en gebruiken maar. Je kan een eSIM aanvragen via My Vodafone of de klantenservice. Voor meer info, lees deze pagina

Als je een eSIM gebruikt dan moet je je simkaart, die je nu gebruikt, eruit halen. Dan kan je er wel een andere simkaart in stoppen, eventueel van een andere provider. Dan heb je twee nummer in je toestel en ben je beide bereikbaar. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Kartal72 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als eerst, alles is fraude gevoelig, je hele telefoon is fraude gevoelig. Een eSIM is niet meer, of minder, fraude gevoelig als een normale simkaart. Dus aanvragen en installeren, zoals Vodafone je dit aangeeft, en gebruiken maar. Je kan een eSIM aanvragen via My Vodafone of de klantenservice. Voor meer info, lees deze pagina

Als je een eSIM gebruikt dan moet je je simkaart, die je nu gebruikt, eruit halen. Dan kan je er wel een andere simkaart in stoppen, eventueel van een andere provider. Dan heb je twee nummer in je toestel en ben je beide bereikbaar. 

Kartal72
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Bedankt voor je antwoord. eSIM kan ik toch ook gewoon in het buitenland gebruiken?

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Ja hoor, dat kan. Het is gewoon een simkaart maar dan digitaal in je toestel. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic