Hoi @Johnnes
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Je hebt waarschijnlijk een aanbod genomen met een nieuw toestel en nieuw abonnement. Het is dan niet mogelijk om het oude abonnement te behouden, zeker als je erop in gaat. Daarnaast kan je je oude abonnement niet behouden als deze niet meer bestaat. Dus heb je een nieuw abonnement afgesloten met een toestel dan is dat op dat moment je nieuwe abonnement.
Je hebt 14 dagen bedenktijd om erop terug te komen maar ik weet niet of je dan nog terug kan vallen in je oude abonnement. Je hebt het toestel al en je oude abonnement zal niet meer bestaan en dan is het terug stappen niet meer mogelijk. In het weekend is er niemand van Vodafone hier op de Community aanwezig. Je kan dan het beste contact opnemen met de klantenservice van Vodafone (vandaag) of langs een Vodafone winkel gaan.
Ik heb ook even gevraagd om je 06 nummer te verwijderen. Dit is namelijk een open Community en iedereen kan nu je 06 nummer inzien. Dat is niet de bedoeling, lijkt me ?