1
Vraag
2
Reacties
mvandecoterlet

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Abonnement

Ik net een abonnement afgesloten. Nou krijg ik net het contract gemaild en daar staat op dat ik een L abonnement van 16,50 heb afgesloten maar dit klopt niet want ik heb een M abonnement van 11,00 aangevinkt. Ook stond er nergens iets over 25,00 aansluitkosten.

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Dan zal het zijn via deze website:
https://directsales.ziggo.nl/ziggovoordeel?utm_medium=referrer&utm_source=ziggo&utm_campaign=cross-s... 

Dan klopt het dat je een abonnement hebt met Start M voor 11,- euro (ik zat me al rot te zoeken). En klopt ook dat er staat dat er momenteel geen aansluitkosten zijn. Het beste wat je kan doen is toch even contact opnemen met de klantenservice van Vodafone, die kunnen het er bij pakken en in orde maken. En misschien dat @Alex nog even op de valreep mee kan kijken? Het hele weekend is er namelijk niemand van Vodafone hier online. 

Overigens iemand anders had ook al aansluitkosten gehad via deze site, dus ik denk dat er iets mis gaat. Waarom je abonnement fout staat, geen idee. Je kan contact opnemen via Vodafone klantenservice, dat lijkt me de snelste manier!

Bekijk in context

mvandecoterlet
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Hallo steven,

Mijn nummer is inmiddels actief. Ik kreeg een mail van Vodafone met daarin ik ook eindelijk een telefoonnummer wat ik gelijk heb gebeld. Er werd mij in 1e instantie meegedeeld dat het jammer was maar dat mijn maand bedenktijd voorbij was en dat er niets meer veranderd kon worden aan het abonnement. Ik ben toen een beetje boos geworden en heb uitgelegd dat ik gelijk toen ik mijn contract kreeg heb geprobeerd dit te veranderen. Gelukkig heeft de man die ik aan de telefoon had er toch voor gezorgd dat mijn abonnement omgezet kon worden. Ik heb ook gelijk een nieuw contract gemaild gekregen. Dus als het goed is is het nu goed.

 

 

Bekijk in context

15 Reacties 15
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @mvandecoterlet 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Altijd vervelend als je contract niet klopt. Maar op welke site heb jij de aanvraag gedaan? Heb je met, of zonder Ziggo abonnement? Het vreemde is dat ik op geen van deze bedragen uit kom, wat ik ook aanklik. Daarom vraag ik me af waar je je abonnement hebt afgesloten, op welke website? Op de website van Vodafone staat dat je aansluitkosten hebt van 25,- euro. Misschien zou je iets meer kunnen aangeven?

Heb je via de website van Vodafone je bestelling geplaatst dan kan je nu ook contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Die kunnen dan met je mee kijken wat er aan de hand is en eventueel aanpassen. Je bent er namelijk nog op tijd bij. Is het via een andere website aangekocht, dan zal je bij die website even moeten vragen. Mocht het om een bestelling gaan via de Ziggo website, dan kan je ook contact opnemen met de Ziggo klantenservice. 

mvandecoterlet
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Ik heb op de site van Ziggo mijn abonnement afgesloten.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Dan zal het zijn via deze website:
https://directsales.ziggo.nl/ziggovoordeel?utm_medium=referrer&utm_source=ziggo&utm_campaign=cross-s... 

Dan klopt het dat je een abonnement hebt met Start M voor 11,- euro (ik zat me al rot te zoeken). En klopt ook dat er staat dat er momenteel geen aansluitkosten zijn. Het beste wat je kan doen is toch even contact opnemen met de klantenservice van Vodafone, die kunnen het er bij pakken en in orde maken. En misschien dat @Alex nog even op de valreep mee kan kijken? Het hele weekend is er namelijk niemand van Vodafone hier online. 

Overigens iemand anders had ook al aansluitkosten gehad via deze site, dus ik denk dat er iets mis gaat. Waarom je abonnement fout staat, geen idee. Je kan contact opnemen via Vodafone klantenservice, dat lijkt me de snelste manier!

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 226Posts
  • 37Oplossingen
  • 90Likes

Hi @mvandecoterlet,

 

Welkom op de Vodafone Community! En heel goed dat je direct ook even je bevestiging dubbelcheckt. Op basis van je bericht lijkt het er inderdaad op dat je een regulier Start L abonnement hebt afgesloten. Mogelijk werd het uiteindelijk omgeleid via de Vodafone-pagina zelf? Daar worden ook aansluitkosten in rekening gebracht.

 

Ik heb helaas geen gegevens bij je profiel gevonden om het te controleren, maar als het verkeerd op de bevestiging staat, raad ik aan om de link te volgen van @Energieboy om even met ons te bellen of te chatten, dan kunnen we je direct verder helpen. Ik ga er vanuit dat het goed komt! 🙂

mvandecoterlet
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Ik heb net contact gehad met support van ziggo en ik denk dat het lek nu bovenwater is🙂

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Wat goed zeg, bedankt voor de terugkoppeling !
Dan komt het vast allemaal goed en een beetje water is vandaag de dag niet zo erg 😂🤣😉

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Super om te horen @mvandecoterlet. Is het inmiddels aangepast en is je abonnement al actief? 

mvandecoterlet
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Mijn abonnement is nog niet actief want ik heb met nummerbehoud. Ik krijg een mail wanneer dit geregeld is. Abonnement is niet aangepast maar bij ziggo zeggen ze dat ik 11,00 ga betalen en geen aansluitkosten heb. Ik blijf het toch vreemd vinden dat dit niet op mijn contract staat. Dat daar start L staat en geen start M. Ik ga er vooralsnog vanuit dat het goedkomt. Ik weet niet wat ik nu verder nog kan doen.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

In dit geval is het helaas even afwachten. Op welke datum gaat het abonnement in? Tegen die tijd kan ik voor je controleren of de prijs van 11,00 euro bij het abonnement staat @mvandecoterlet

mvandecoterlet
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Er staat in het contract datum nummerbehoud. Ik weet dus niet precies wanneer dit is. Maar ik denk pas in augustus.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Als het goed is, ontvang je een SMS met de datum waarop je nummer over komt naar ons toe. Ik ga het topic open laten staan en zal in augutus een reactie in het topic plaatsen om te checken. Mocht je nummer al over zijn en je ziet tegen die tijd nog geen reactie van mij, dan mag je zelf een reactie al geven dat het nummer over is. Dan zie ik of een van mijn collega's vanzelf het topic voorbij komen 🙂 

mvandecoterlet
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Zal ik doen. Heel erg bedankt voor het meedenken en de hulp tot zover.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Is je nummer inmiddels al actief bij ons @mvandecoterlet? Zoja, Kun je mij een privebericht sturen via hier? Je kunt hier bovenaan klikken op een nieuw bericht. Vervolgens voeg je mij toe als ontvanger. In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 
Zodra ik de gegevens ontvangen heb, controleer ik graag welk tarief er af gesproken is. 

mvandecoterlet
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Hallo steven,

Mijn nummer is inmiddels actief. Ik kreeg een mail van Vodafone met daarin ik ook eindelijk een telefoonnummer wat ik gelijk heb gebeld. Er werd mij in 1e instantie meegedeeld dat het jammer was maar dat mijn maand bedenktijd voorbij was en dat er niets meer veranderd kon worden aan het abonnement. Ik ben toen een beetje boos geworden en heb uitgelegd dat ik gelijk toen ik mijn contract kreeg heb geprobeerd dit te veranderen. Gelukkig heeft de man die ik aan de telefoon had er toch voor gezorgd dat mijn abonnement omgezet kon worden. Ik heb ook gelijk een nieuw contract gemaild gekregen. Dus als het goed is is het nu goed.

 

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Super om te horen @mvandecoterlet dat alsnog het juiste abonnement actief is. Mocht je nog vragen hebben, dan weet je de community te vinden! Heel veel plezier met je nieuwe abonnement en welkom bij Vodafone :).

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic