1
Vraag
2
Reacties
pe1mvp

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

5g mogelijkheid?

Hallo heb een telf waar 5g op zit en heb een start abonnement  kom ik dan wel op het 5 g netwerk

Ik heb een samsung a42

Dat was de vraag

Prettige Feestdagen

M.v.g E.IJzerman

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @pe1mvp 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Bij een Start abonnement is het mogelijk om een add-on voor 5G te kopen in My Vodafone. De prijs van deze add-on is €2,- per maand. Wanneer je een 5G-toestel hebt en je add-on geactiveerd is, kun je ook met een Start abonnement gebruik maken van 5G.

Je kan dus wel op 5G maar dan moet je daarvoor een add-on activeren en daar betaal je 2,- euro per maand extra voor, bovenop je huidige abonnementskosten. Bij de Red abonnementen zit het in het abonnement inbegrepen.

Bekijk in context

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Bij Start abonnementen kun je de add on toevoegen via My Vodafone - BloX/ Bundels @JohnvdH. Bij alle Red abonnementen is dit niet nodig en is dit inbegrepen in het abonnement. Zet de add on alleen aan als je toestel ook op het 5G netwerk kan. 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @pe1mvp 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Bij een Start abonnement is het mogelijk om een add-on voor 5G te kopen in My Vodafone. De prijs van deze add-on is €2,- per maand. Wanneer je een 5G-toestel hebt en je add-on geactiveerd is, kun je ook met een Start abonnement gebruik maken van 5G.

Je kan dus wel op 5G maar dan moet je daarvoor een add-on activeren en daar betaal je 2,- euro per maand extra voor, bovenop je huidige abonnementskosten. Bij de Red abonnementen zit het in het abonnement inbegrepen.

pe1mvp
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo

 

B3dankt voor het antwoord op mijn vraag ga me eens verdiepen  over stappen naar abonnement tenemen

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Super! Mocht je nog vragen hebben @pe1mvp, dan horen we het graag!

JohnvdH

Meedenker
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

En waar zit die ad on? Al gevonden als je sims only hebt met 4g kun je overschakelen naar een sim only RED met 5G.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Bij Start abonnementen kun je de add on toevoegen via My Vodafone - BloX/ Bundels @JohnvdH. Bij alle Red abonnementen is dit niet nodig en is dit inbegrepen in het abonnement. Zet de add on alleen aan als je toestel ook op het 5G netwerk kan. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic