1
Vraag
2
Reacties
Brandon shanks

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

360 GB op Vodafone Red Together

Goeienavond ik kwam er vandaag achter dat er iets met mijn mobiele data aan de hand is want we hebben ineens 360gb data inplaats van 160gb kan iemand mij vertellen of dit een bug/glitch is of dat dit iets van deze maand is

Groetjes Brandon 

25 Reacties 25
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Jamiiii wrote:

sinds twee weken ook de ‘trotse’ eigenaar van een together abo. helaas zie ik niet de 100 GB, maar nog de oude 80GB. hoe kom ik in aanmerking voor deze upgrade? 

Het kan nog wel 24 uur duren voor je de juiste informatie ziet. Want het gaat namelijk in gedeeltes (dus een aantal nummers tegelijk). En dit kan dus even duren maar je krijgt deze zo ie zo binnen. Mocht het nu na 24/48 uur nog niet goed zijn, trek dan hier nog even aan de bel. 

Oh ja, kijk ook even in je My Vodafone app of anders even op de website via je browser in je My Vodafone omgeving. Wie weet staat het daar al wel goed, soms kan dat wel eens gebeuren. Maar geef het nog even tijd 🙂

Jamiiii

Gedreven Ontdekker
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

dank voor je snelle reactie. Op de app en mijn omgeving staat nog 80GB. ik wacht het gewoon even af. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Jamiiii wrote:

sinds twee weken ook de ‘trotse’ eigenaar van een together abo. helaas zie ik niet de 100 GB, maar nog de oude 80GB. hoe kom ik in aanmerking voor deze upgrade? En over twee weken worden er 3 nummers aan toegevoegd. totaal dus 4 nummers. Krijgen we dan 200 GB in totaal? 

Je hebt je tekst een beetje aangepast zie ik, dat onderste stond er daarnet nog niet 🙂
Ja, als je NU Ziggo combi hebt dan krijg je dus geen 80GB maar 100GB (jij alleen) en als je straks met meer personen in je abonnement zit dan kan je met die personen 200GB opmaken, elke maand weer 🙂

Zie ook deze pagina als je meer info wil als je meerdere mensen in je abonnement opneemt:
https://www.vodafone.nl/together/

Jamiiii

Gedreven Ontdekker
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

De deal wordt steeds beter!  Dat is dus 50GB de ‘neus’. Niet verkeerd voor die prijs! 

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Het wordt in batches omgezet. Hierdoor kan het even duren voordat jouw nummer ook is omgezet @Jamiiii 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes

Topic gesloten. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic