Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Op 6 december jl. heb ik een bestelling (501542561) gedaan om mijn abonnement te verlengen met een nieuwe telefoon. Echter heb ik hier nooit iets van ontvangen omdat het pakket kwijt was. Hiervan werd...
Keek zojuist op mijn telefoon bij de rubriek sim wissel en zag toen deze melding. Volgens mij ondersteund een iPhone SE 2020 gewoon esim toch? Wil gewoon even weten of dat klopt aan gezien op de site ...
Omdat er geen bereik is in huis van het mobiele netwerk heb ik het advies gekregen om bellen over wifi in te stellen (met voorkeur wifi). Na een aantal aanpassingen aan het ziggo wifi signaal, lijkt d...
Ik heb twee abbo’s bij Vodafone, allebei inlimited dacht ik maar helaas bleek er een over beperkte data te beschikken. Die van mijn dochter. Die heeft de sms met waarschuwing ter zijde geschoven en he...
Hi,Ik als bestaande Vodafone klant in de winkel de 3 nummers van de rest van mn gezin laten overzetten naar Vodafone. 3 simkaarten meegekregen die 30-12 actief zouden worden. Mailtjes ontvangen van ou...