1
Vraag
2
Reageer en help mee
rene eickhoff

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Probleem nieuw nummer sinds 30-12, nog steeds niet opgelost

Hi,

Ik als bestaande Vodafone klant in de winkel de 3 nummers van de rest van mn gezin laten overzetten naar Vodafone. 3 simkaarten meegekregen die 30-12 actief zouden worden. Mailtjes ontvangen van oude provider dat abbo gecancelled is, 1 van de 3 nummers werkt niet. Ik gebeld, blijkt 1 van de nieuwe simkaarten aan mijn eigen nummer gekoppeld te zijn, in plaats van het nummer wat nu dus niet werkt. (Die zie ik dan ook niet in My Vodafone staan). Support geeft aan dit op te lossen en 2 januari zou het werken. 2 januari gebeld, want werkt niet, 3 januari zal het werken. 3 januari gebeld, want het werkt niet, binnen 2 a 3 dagen zal het werken, want moeilijk moeilijk, er gaat iets niet goed in het systeem. (ik zie het nummer/simkaart ook nog steeds niet in My Vodafone). Inmiddels is het 09 januari (de 2 a 3 dagen zijn al weer ruimschoots voorbij), ik weer gebeld, en nog steeds de mededeling, ja iets in het systeem niet goed, blablabla. Ik ben er een beetje klaar mee, kan iemand iets betekenen?

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 12421Posts
  • 3588Oplossingen
  • 3252Likes

Hoi @rene eickhoff 
Begrijpelijk dat je er klaar mee bent en wat een vervelend verhaal zeg. Denk je het in een winkel te regelen en dat het goed gaat, gaat het nog mis. Vervelend dat je er met de klantenservice ook niet uit komt maar gelukkig heb je de community gevonden en hier zitten mensen die je, naar mijn verwachting, wel kunnen helpen of in ieder geval kunnen doorsturen naar de juiste afdeling. Heb nog even geduld en dan helpen ze je graag verder!

Begrijp dat je er klaar mee bent maar heb nog even geduld en vul eventuele gegevens aan in je profiel, zie onderstaande blok.

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

Roland
Community Moderator
Community Moderator
  • 61Posts
  • 9Oplossingen
  • 13Likes

Goedemorgen @rene eickhoff

Allereerst welkom op de Vodafone community! 

Ik kan mij voorstellen dat je er flink van baalt dat het nog steeds niet is opgelost waardoor je nog steeds het nummer niet kan gebruiken. Hier wil ik dan ook graag verder voor je induiken en kijken wat we hier op zeer korte termijn aan kunnen doen. Wel heb ik nog wat extra informatie van je nodig. 

- het 06 nummer waar het om gaat
- en het simkaart nummer die je fysiek hebt gekoppeld aan dat 06 nummer

Zou je bovenstaande willen plaatsen bij je persoonlijke informatie in je profiel? 

rene eickhoff
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hi Roland,

Een collega van je heeft gebeld dat het probleem met voorrang naar de technische afdeling is gestuurd. Dit omdat er een stukorder (ofzoiets) blijft hangen in het systeem. Schijnbaar heeft het systeem bij uitgifte van de simkaarten 2 van de nummers aan 1 zelfde simkaart gekoppeld. Nu gaan ze het probleem verhelpen om uiteindelijk de 3e simkaart aan het niet werkende nummer te koppelen. Mocht het maandag niet werken zet ik alle info in mn profiel, nu nog heel even dit afwachten denk ik..

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 47Posts
  • 9Oplossingen
  • 24Likes

@rene eickhoff goed te horen dat er al werk van gemaakt wordt! Al is het vandaag nog niet opgelost, dit heeft nog wat tijd nodig en kijken we of we hier wat aan kunnen doen. 

rene eickhoff
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hi Jos (en anderen),

Nog geen zicht op wanneer t gaat werken. Ik heb het 06 nummer en de simkaart waar het om gaat in het profiel gezet. De case van 09-01 bevat de juiste informatie naar mijn weten..

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 33Posts
  • 16Oplossingen
  • 6Likes

Hallo @rene eickhoff , ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met onze klantenservice over dit onderwerp. Is het probleem inmiddels door onze klantenservice volledig opgelost of is er vanuit ons nog actie nodig?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic