Hi,
Ik als bestaande Vodafone klant in de winkel de 3 nummers van de rest van mn gezin laten overzetten naar Vodafone. 3 simkaarten meegekregen die 30-12 actief zouden worden. Mailtjes ontvangen van oude provider dat abbo gecancelled is, 1 van de 3 nummers werkt niet. Ik gebeld, blijkt 1 van de nieuwe simkaarten aan mijn eigen nummer gekoppeld te zijn, in plaats van het nummer wat nu dus niet werkt. (Die zie ik dan ook niet in My Vodafone staan). Support geeft aan dit op te lossen en 2 januari zou het werken. 2 januari gebeld, want werkt niet, 3 januari zal het werken. 3 januari gebeld, want het werkt niet, binnen 2 a 3 dagen zal het werken, want moeilijk moeilijk, er gaat iets niet goed in het systeem. (ik zie het nummer/simkaart ook nog steeds niet in My Vodafone). Inmiddels is het 09 januari (de 2 a 3 dagen zijn al weer ruimschoots voorbij), ik weer gebeld, en nog steeds de mededeling, ja iets in het systeem niet goed, blablabla. Ik ben er een beetje klaar mee, kan iemand iets betekenen?