Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Gisteren verdween ongeveer 27 GB data in 2 min 25 van de telefoon van
mijn vrouw (A51 Samsung, RED abonnement). Normaal blijft er aan het
einde van elke maand tussen de 10 en 15 GB over. Dus heel vree...
Hi @Harf.nl Het probleem bij ons vond plaats op 16 augustus. Bekijk je
mobiele verbruik op je telefoon of er geen app was die het verbruik kan
verklaren.Dat was niet het geval bij de 27 gb die verdwee...
Hi @Energieboy Het probleem is nog niet opgelost. Het was een wat
voorbarige conclusie van ?????? van Vodafone. Er is nu weer een nieuwe
bundel en hopelijk treedt het probleem niet meer op.Een verklar...
Als reactie op de bijdrage van @Ellen-68 heb ik de volgende update. Er
is een schriftelijke/email correspondentie gaande met Vodafone op advies
van @Energieboy Ook Samsung is betrokken, en blijkbaar i...
Hi @JoeyL Bedankt JoeyL voor je bericht. We hebben gisteren het probleem
schriftelijk/email neergelegd bij Vodafone na een tip van @Energieboy
Telefonisch contact gehad met Samsung afgelopen Vrijdag a...
Hoi @Energieboy We zijn in Nederland, vnl thuis. Via Ziggo abonnement
hebben we geen probleem met Wifi verbinding. Er kan gebeld worden met
het toestel, evenals SMS (Red abonnement). Mobiele data verk...