Gebruiker01
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Lid sinds april 2014
april 2014

Community badges

Gegeven likes

Activiteit van deze gebruiker

Re: VRAAG ZOMAAR EXTRA KOSTEN Onopgelost

Ik heb net ff gewerkt (opzoek gegaan naar het probleem), probleem blijkt al sinds 11 april te zijn. Snel zijn ze niet bij Vodafone.En ten tweede.Ik wil graag gebruik maken van mijn internet, maar als ...

Re: VRAAG ZOMAAR EXTRA KOSTEN Onopgelost

Probleem verhelpen kan even duren, snap ik en ben ik ook niet 'boos' over.Wat mij gewoon irriteert is dat ze dit niet goed/voldoende naar de klanten toe communiceren. Als klant hoor je geen moeite te ...

Re: VRAAG ZOMAAR EXTRA KOSTEN Onopgelost

De klant moet weer eens de dupe worden van een probleem dat vanuit een bedrijf komt.I.p.v. dat een bedrijf dan haar verantwoordelijkheid neemt en de getroffenen een berichtje stuurt of wat dan ook, zo...

Activiteiten Feed