darkadia
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Lid sinds juli 2015
september 2015

Community badges

Activiteit van deze gebruiker

Re: Ik heb verlengd (of ben zojuist klant geworden), en nu? Onopgelost

Nog steeds blijft het vreemd dat er staat dat ik online kan activeren. En het feit dat je daar TOTAAL niet op in gaat, en ook je reacties hier vind ik VERRE VAN klantvriendelijk overkomen Steven.En mi...

Re: Ik heb verlengd (of ben zojuist klant geworden), en nu? Onopgelost

Vreemd, gezien er toch echt aangegeven staat dat je de SIM ook online kunt activeren met het betreffende nummer en je inlog in My Vodafone. En ik nu dus niets kan activeren, gezien het weekend is...Sl...

Re: Ik heb verlengd (of ben zojuist klant geworden), en nu? Onopgelost

Ik heb onlangs mijn abo verlengd bij jullie. Al jaren trouwe klant, maar ook nu gaat het weer niet helemaal soepel helaas. Als ik in My Vodafine kijk is het nieuwe abo ingegaan. Heb inmiddels alle app...