bas_s
Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Lid sinds juni 2013
juni 2013

Community badges

Gegeven likes

Activiteit van deze gebruiker

Re: Zeer slecht ontvangst in Voorburg (2271) Onopgelost

O ja, en vandaag krijg ik notabene een mail of ik mijn abonnement wil verlengen... Natuurlijk gaat dit automatisch, maar dat kan veel slimmer...

Re: Zeer slecht ontvangst in Voorburg (2271) Onopgelost

@BasT Ik begrijp dat als er aan diverse masten gewerkt wordt dit dus geplande werkzaamheden zijn. Wat ik dan niet begrijp, is dat: Jullie de klanten in de regio niet van tevoren informerenJullie klant...

Re: Zeer slecht ontvangst in Voorburg (2271) Onopgelost

@SeR MIsschien iets om mee te nemen voor jullie medewerkers van de klantenservice, goed bedoeld. Een klant (voor jullie de bron van inkomsten, zonder hun bestaan jullie niet) wil heel graag weten wat ...

Re: Zeer slecht ontvangst in Voorburg (2271) Onopgelost

uiteraard al gedaan, dit is ook het eerste wat de helpdesk zegt. Feit is dat ik in en rond mijn postcodegebied (2271) geen tot zeer slecht bereik heb met 2G, en sowieso geen 3G. Als ik een stuk ga rij...

Re: Zeer slecht ontvangst in Voorburg (2271) Onopgelost

Heel irritant inderdaad. Laatste tijd steeds vaker netwerkproblemen, 3G doet het sowieso niet in grootste deel Voorburg, en nu ligt sinds gisterochtend 2G er ook continu uit. Bellen met Vodafone heeft...

Activiteiten Feed