Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
ik sluit vanmorgen om 7.30 uur een extra databundel van 500 mb af, ik
kijk om 7.55 uur in de vodafone app of de wijziging al is doorgekomen en
ik heb van de extra databundel nog maar 217 mb over. Hoe ...
Nog maar een update. Ik heb inderdaad mail gekregen van de servicedesk
medewerkster (chat) maar dat is meer uit beleefdheid. Veel wijzer word
ik hier niet van en nogmaals een sim halen zal ook niet ve...
inderdaad het is helemaal niet opgelost.Telefoon herstart, contact
opgenomen met de servicedesk."Ik zie dat jouw probleem niks met de
storing van afgelopen week te maken heeft." De storing van afgelop...
Wat is nu de status en prognose van dit probleem. Kan vodafone
duidelijkheid geven.Heeft een nieuwe sim halen wel of geen zin?Hoeveel
klanten hebben deze problemen?Wordt er compensatie aangeboden?Ik w...
Waarom is de thread over dit topic dan
gesloten?http://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Nieuws/Technische-problemen-simkaart-activatie/td-p/241998
Bij alle ingangen van vodafone loop je tegen een muur aa...