Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Inmiddels is mijn simkaart actief (hoera) maar ik verbaas me een aantal
dagen later nog steeds over het aantal personen dat wacht op activeren
van de simkaart en de reactie van Vodafone daarop.Heel me...
Hi PaulJe schrijft: "Wat mij steekt is dat het dus wel aan het netwerk
lag en niet aan de omgevingsfactoren.Het is mijn ervaring dat de meeste
medewerkers steeds met dat verhaal kwamen wat dus onzin b...
Hi, Annabelle, Misschien ook handig om storingen binnen het
activeringssysteem te vermelden? Veel klanten die van microsim naar
nanosim gaan, ondervinden al meer dan een week problemen. Het is
wellich...
GoofyMaya, Bedoel je misschien dat de geregistreerde SIM kaart in My
vodafone niet overeenkomt met de SIM die nu in je nieuwe toestel zit?In
dat geval heb je wrs een nieuwe (nano) kaart gekregen waarb...
Sorry (te snel op knopje gedrukt) 3G deed het wel bij mij. Inmiddels, nu
ik een nanokaart (???) heb gekregen ivm activeren 4G (??) en sim werd
omgezet, hang ik inmiddels 24 uur tussen twee simkaarten ...