Goedemorgen, hier ben ik weer! Abonnee sinds 16 oktober 2019, eerst door
een fout van Vodafone een week niet gebeld kunnen worden, na tien
werkdagen dat probleem opgelost door Vodafone. Toen kwam de e...
Ik kreeg bericht dat de rekening voor december klaar staat in de
Vodafone app. In de app. staat echter nog steeds de rekening voor
november.
Op 21-10-2019 case 9063896 aangemaakt omdat ik de eerste week bij
Vodafone telefonisch niet bereikbaar was. Dit probleem is opgelost!Het
topic “waar gaat het fout” is dan wel gesloten maar het problee...
Op 16-10-2019 overgestapt van Tele2 naar Vodafone met nummerbehoud. Op
21-10-2019 case (*** - moderator edit) aangemaakt i.v.m. niet gebeld
kunnen worden. Op 29-10-2019 Case gesloten, probleem opgelos...
Ik ben op 16-10-2019 met nummerbehoud overgestapt van Tele2 naar
Vodafone, Vanaf 16-10-2019 ben ik telefonisch niet meer bereikbaar. Na
alle test-cases met de helpdesk doorlopen te hebben blijkt er ee...