kees d
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Lid sinds maandag
gisteren
Gekregen likes

Activiteit van deze gebruiker

Re: Geen roaming meer in Australië Onopgelost

Preferred network staat op 5G. Mijn Australische eSIM is de default voor data. Roaming staat aan natuurlijk.Dat was ook het geval toen alles gewoon werkte. Dus aan mijn/onze kant is niets veranderd. H...

Re: Geen roaming meer in Australië Onopgelost

@Marco / @Energieboy het heeft allemaal gewerkt. Ik ben al twee maanden in Australië en in die tijd heeft het allemaal gewoon gewerkt. Ik ben gebeld op mijn Nederlandse nummer, ik heb SMSjes ontvangen...

Re: Geen roaming meer in Australië Onopgelost

@Marco locale eSIM zit op het zelfde toestel idd. En ja, die eSIM uitzetten en daarna telefoon herstarten met alleen de Vodafone eSIM actief maakt geen verschil. Maar het is dus niet allee een problee...

Re: Geen roaming meer in Australië Onopgelost

@Marco in mijn contact met de klantenservice is er nu ook een case aangemaakt voor dit probleem. Het lijkt er op dat het roaming contract met Australische providers niet voorbereid is op het wegvallen...