1
Vraag
2
Reacties
Ingrid Maas

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

iPhone agenda synchroniseren met outlook agenda op pc

Goedendag,

Hoe zorg ik rvoor dat ik al mijn afspraken uit mijn i phone agenda ook zichtbaar heb in mijn outlookagenda?

Stel dat ik mijn iphone zou verliezen dan kan ik mijn afspraken nog ergens terugvinden.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Ingrid Maas 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. Om je iPhone agenda te syncen met je Outlook moet je nogal wat stappen doorlopen. Ik heb drie stappenplannen voor je: 

Twee instructies via Microsoft: De agenda van Outlook en Apple iPhone synchroniseren en Een Outlook agenda synchroniseren met een iPhone, iPad of iPod 

Of eentje van Outlook zelf: Hoe sync je een Outlook kalender met een iPhone


Kijk even welk jij het fijnste vindt en of het hiermee lukt. Laat nog even weten of het is gelukt! 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Ingrid Maas 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. Om je iPhone agenda te syncen met je Outlook moet je nogal wat stappen doorlopen. Ik heb drie stappenplannen voor je: 

Twee instructies via Microsoft: De agenda van Outlook en Apple iPhone synchroniseren en Een Outlook agenda synchroniseren met een iPhone, iPad of iPod 

Of eentje van Outlook zelf: Hoe sync je een Outlook kalender met een iPhone


Kijk even welk jij het fijnste vindt en of het hiermee lukt. Laat nog even weten of het is gelukt! 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Ingrid Maas . Welkom hier!

Kijk. Goede hulp van @Energieboy , zie ik wel. Is het gelukt, Ingrid? 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic