1
Vraag
2
Reacties
Bernd47

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Runners Samsung S21 5g met Buds Live

zat tekijken naar een sam s21 5g met als actie budslive twv 169 euro (runnersdeal) als vervanging van mijn s9

dus denk ff kijken bij samsung zelf en wat zie ik ze zijn daar 99 euro en de buds pro 159 euro

mis ik iets hier?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Bernd47,
Welkom op de community van Vodafone. Dat is een hele goede en terechte vraag. Ik leg je graag uit waardoor je verschillende prijzen kunt zien. Wij hebben afspraken gemaakt met de fabrikant over hun producten en prijzen. In dit geval met Samsung over de Samsung Buds. Samsung kan er voor kiezen om de Buds goedkoper aan te bieden (door middel van een actie). Hierdoor kun je een verschil merken in prijzen voor bepaalde producten.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Bernd47,
Welkom op de community van Vodafone. Dat is een hele goede en terechte vraag. Ik leg je graag uit waardoor je verschillende prijzen kunt zien. Wij hebben afspraken gemaakt met de fabrikant over hun producten en prijzen. In dit geval met Samsung over de Samsung Buds. Samsung kan er voor kiezen om de Buds goedkoper aan te bieden (door middel van een actie). Hierdoor kun je een verschil merken in prijzen voor bepaalde producten.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic