1
Vraag
2
Reacties
Debster74

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gesprek geluid is heel zacht

Ik heb een Samsung s9 waarvan het geluid heel zacht is tijdens een gesprek. Mij horen ze luid en duidelijk maar ik kan de andere persoon heel slecht verstaan. Als ik het gesprek op de luidspreker zet of met oortjes is de andere kant goed te verstaan. Weet iemand hoe ik het geluid van het gesprek aan mijn kant kan aanpassen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi Debster74
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone. Er zijn een paar dingen die we kunnen proberen. 

Het controleren van je geluidsinstellingen
Je controleert dit via het menu door een veegbeweging van boven naar beneden vanaf je startscherm. Dan kom je bij Instellingen > Geluiden en trillen. Hier kan je desgewenst je volume instellen. 

Toestel opnieuw opstarten
Veel problemen kunnen verholpen worden met een eenvoudige herstart van je telefoon. Schakel je Samsung Galaxy S9 uit en start deze opnieuw op en controleer of je probleem nu is opgelost.
Als je er niet in slaagt het toestel op de normale manier te herstarten, kun je dit ook forceren. Druk hiervoor tegelijkertijd op de aan/uit- en de volume-toets naar beneden en houd deze toetsen ingedrukt tot het scherm zwart wordt.

Software update
Je probleem is mogelijk verholpen met een software update. Controleer of er een nieuwe versie van je software beschikbaar is. Dit doe je via Instellingen - Software-update - Downloaden en installeren. Als er een nieuwere versie beschikbaar is, staat dit hier vermeld. 

Terugzetten naar fabrieksinstellingen
Als de voorgaande stappen je probleem niet hebben opgelost, probeer dan een zogeheten ‘factory reset’.

Let op:
Bij het terugzetten naar fabrieksinstellingen gaan alle persoonlijke gegevens verloren, zoals foto’s en berichten. Ik raad je aan een back-up te maken, alvorens dit te doen. Dit doe je via Instellingen - Accounts en back-up - Back-up van gegevens. 

Daarna doe je de reset via Instellingen - Algemeen beheer - Resetten - Fabrieksgegevens herstellen. 

 

Reparatie toestel

Als dit allemaal niet werkt, zit er niets anders op dan het toestel op te sturen ter reparatie

 

Hopelijk ben je niet geland bij de laatste optie... 😉 

Bekijk in context

9 Reacties 9
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi Debster74
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone. Er zijn een paar dingen die we kunnen proberen. 

Het controleren van je geluidsinstellingen
Je controleert dit via het menu door een veegbeweging van boven naar beneden vanaf je startscherm. Dan kom je bij Instellingen > Geluiden en trillen. Hier kan je desgewenst je volume instellen. 

Toestel opnieuw opstarten
Veel problemen kunnen verholpen worden met een eenvoudige herstart van je telefoon. Schakel je Samsung Galaxy S9 uit en start deze opnieuw op en controleer of je probleem nu is opgelost.
Als je er niet in slaagt het toestel op de normale manier te herstarten, kun je dit ook forceren. Druk hiervoor tegelijkertijd op de aan/uit- en de volume-toets naar beneden en houd deze toetsen ingedrukt tot het scherm zwart wordt.

Software update
Je probleem is mogelijk verholpen met een software update. Controleer of er een nieuwe versie van je software beschikbaar is. Dit doe je via Instellingen - Software-update - Downloaden en installeren. Als er een nieuwere versie beschikbaar is, staat dit hier vermeld. 

Terugzetten naar fabrieksinstellingen
Als de voorgaande stappen je probleem niet hebben opgelost, probeer dan een zogeheten ‘factory reset’.

Let op:
Bij het terugzetten naar fabrieksinstellingen gaan alle persoonlijke gegevens verloren, zoals foto’s en berichten. Ik raad je aan een back-up te maken, alvorens dit te doen. Dit doe je via Instellingen - Accounts en back-up - Back-up van gegevens. 

Daarna doe je de reset via Instellingen - Algemeen beheer - Resetten - Fabrieksgegevens herstellen. 

 

Reparatie toestel

Als dit allemaal niet werkt, zit er niets anders op dan het toestel op te sturen ter reparatie

 

Hopelijk ben je niet geland bij de laatste optie... 😉 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is het met bovenstaande tips opgelost Debster74?
Debster74
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het enige wat ik nog zou kunnen proberen is het resetten. Rest al gedaan.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Top, dan horen we graag of dat geholpen heeft.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Heb je nog een update voor ons @Debster74? Anders wordt dit topic op korte termijn gesloten.
Debster74
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Helaas heeft het allemaal niet geholpen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Misschien moet je hem dan toch maar ter reparatie opsturen?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Via hier lees je hoe een reparatie in zijn werk gaat: http://voda.fo/ne/58xin
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie meer, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic