Marion1895
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Geen meldingen Whatsapp meer

Hallo, sinds een paar dagen ontvang ik op mijn iPhone 6 geen meldingen meer van Whatsapp. Pas als ik de app open, ontvang ik nieuwe berichten. De verzender ziet ook dan pas het tweede vinkje. Voor zover ik kan zien staat in de instellingen alles goed. Heb toestel geforceerd afgesloten, maar dat heeft niets opgeleverd. Iemand een goede tip?
1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11020Posts
  • 1661Oplossingen
  • 2031Likes

Hoi Marion1895

Dat is niet handig! Je kan in het toestel én in Whatsapp zelf controleren of de instellingen van de meldingen correct staan.

• In het toestel ga je naar Instellingen -> Whatsapp bij de lijst met apps. Vervolgens controleer je of je Ververs op achtergrond en Mobiele data aan staat. 
  • Bij Whatsapp ga je naar Instellingen -> Meldingen.

Helpt dit niet? Dan raad ik je aan om een back-up te maken van je chats in Whatsapp. Daarna verwijder je Whatsapp en installeer je de app opnieuw. Herstel daarna je chatgeschiedenis vanuit de back-up. 
Laat je weten of het gelukt is?

Bekijk in context

3 Reacties 3
Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11020Posts
  • 1661Oplossingen
  • 2031Likes

Hoi Marion1895

Dat is niet handig! Je kan in het toestel én in Whatsapp zelf controleren of de instellingen van de meldingen correct staan.

• In het toestel ga je naar Instellingen -> Whatsapp bij de lijst met apps. Vervolgens controleer je of je Ververs op achtergrond en Mobiele data aan staat. 
  • Bij Whatsapp ga je naar Instellingen -> Meldingen.

Helpt dit niet? Dan raad ik je aan om een back-up te maken van je chats in Whatsapp. Daarna verwijder je Whatsapp en installeer je de app opnieuw. Herstel daarna je chatgeschiedenis vanuit de back-up. 
Laat je weten of het gelukt is?

Bekijk in context

Marion1895
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dag Steven, alle instellingen stonden goed, dus toen de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Probleem opgelost!
Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11020Posts
  • 1661Oplossingen
  • 2031Likes
Ah super Marion1895 Dank je wel voor de terugkoppeling! Ik zal het topic sluiten.

Uitgelicht topic

iPhone 13

Apple heeft de iPhone 13 gelanceerd. Net als de 12-serie zijn het weer vier verschillende modellen: de iPhone 13, de iPhone 13 Pro, de iPhone 13 Pro Max en de iPhone 13 Mini. Praat hier mee over de ni...

Geplaatst in Tips van Vodafone