Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes

[Bestellen & Leveringen] De nieuwe iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max

Hallo allemaal


In dit topic kunnen jullie meer informatie vinden over het bestellen van de nieuwe iPhones en de leveringen.

Weet je nog niet welk model of kleur het gaat worden, zoek je meer informatie over de specificaties of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhones? Neem dan eens een kijkje in het De nieuwe iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone Pro Max topic.

Veelgestelde vragen & antwoorden


Wanneer zijn de nieuwe iPhones te bestellen?
De nieuwe iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max zijn direct te bestellen te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0560.

Waar kan ik de nieuwe iPhone bestellen?
De iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max zullen te bestellen zijn via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0560.

Waar vind ik informatie over de levertijden van de nieuwe iPhones?
Informatie over de levertijden vind je op vodafone.nl/levertijd en in dit forumtopic.

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Waarom heb ik nog geen bevestiging?
Er zit enige vertraging in het versturen van de bestelbevestigingen. Dit komt dus iets later aan dan normaal.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?
Na je bestelling ontvang je meer informatie over de levertijd van je toestel. Bij verlengingen sturen we je een e-mail zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken. Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud
Indien je voor nummerbehoud hebt gekozen dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

Feedback
Heb je in dit topic een antwoord gevonden op je vraag? Laat het ons weten door onderaan dit bericht op 'ja' of 'nee' te klikken. Thanks!
488 Reacties 488
TomW1

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Serkan Ik heb nog steeds geen enkele sms ontvangen... 16-09 besteld.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Leonie1978 wrote:
Beetje vreemde vraag, maar ik heb even gemist hoe je voor je toestel betaalt (ik heb gekozen voor een eenmalige betaling). Is dat aan de bezorger?

Leonie1978 betreft het een verlenging of een nieuw abonnement?
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
TomW1 wrote:
Serkan Ik heb nog steeds geen enkele sms ontvangen... 16-09 besteld.

TomW1 was dit een online bestelling of via de winkel?
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Leonie1978 wrote:

TomW1 wrote:

Leonie1978 wrote:
Beetje vreemde vraag, maar ik heb even gemist hoe je voor je toestel betaalt (ik heb gekozen voor een eenmalige betaling). Is dat aan de bezorger?
Bij de eerste incasso wordt dit in rekening gebracht volgens mij
Nee ik las net dat je het bedrag gaat pinnen bij de koerier.

Leonie1978 dat is inderdaad ook een van de mogelijkheden. Alvast veel plezier met je nieuwe iPhone!
TomW1

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Serkan wrote:

TomW1 wrote:
Serkan Ik heb nog steeds geen enkele sms ontvangen... 16-09 besteld.
TomW1 was dit een online bestelling of via de winkel?

Via de website
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
RobertinoB wrote:
Ook bij mij geen wijziging in de status van mijn bestelling.

Besteldatum: 20-10-2019 om 14:28
Type: Iphone 11 Pro 256GB Midnight Green
Kanaal: Telefonisch besteld via de klantenservice

Volgens https://www.vodafone.nl/levertijd/ zal hij tussen 2 en 8 oktober geleverd worden.
Serkan: Kan iemand bij Vodafone kijken of dat nog gaat lukken en/of wanneer het ongeveer zal plaatsvinden?

Hoor het graag van je/jullie.

Thanks!

RobertinoB Ik raad je aan om dit tijdsbestek even af te wachten. Het zijn namelijk nog 4 dagen waarin de levering plaats kan vinden en ik heb op dit moment geen indicatie dat dit niet zo zal zijn.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Ideception5 wrote:
Waar blijft de ow zo vrolijke Serkan ?

Ideception5 haha nou ik lees helaas dat je geduld op is geraakt. Jammer om te lezen, ik had je uiteraard graag direct van je toestel voorzien maar dat ligt niet altijd binnen mijn mogelijkheden. Hopelijk zien we je nog een keer terug.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
TjeuG wrote:

RobertinoB wrote:
Ook bij mij geen wijziging in de status van mijn bestelling.

Besteldatum: 20-10-2019 om 14:28
Type: Iphone 11 Pro 256GB Midnight Green
Kanaal: Telefonisch besteld via de klantenservice

Volgens https://www.vodafone.nl/levertijd/ zal hij tussen 2 en 8 oktober geleverd worden.
Serkan: Kan iemand bij Vodafone kijken of dat nog gaat lukken en/of wanneer het ongeveer zal plaatsvinden?

Hoor het graag van je/jullie.

Thanks!
Neem aan dat je hier een besteldatum bedoeld van 20-09-2019? Anders heb je telefonisch in de toekomst besteld :grinning:

Ik heb rond dezelfde datum online besteld en ook verder geen info ontvangen. Zelf wacht ik tot de 8e en als ik dan niks gehoord heb, annuleer ik mijn bestelling.

TjeuG heb je wel een bevestiging van je bestelling en/of een levertijden sms ontvangen?
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
TomW1 wrote:
Serkan Ik heb nog steeds geen enkele sms ontvangen... 16-09 besteld.
TomW1 was dit een online bestelling of via de winkel?
Via de website

Ik heb je ordernummer al zie ik. Ik kom hierop terug. TomW1
eddyheddy

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dag Serkan aantal dagen geleden ook al een update aan je gevraagd, maar nog niks gehoord. 304268601 besteld op 15-9, nog steeds niets gehoord. Wat het lastiger maakt: ik ga 7 oktober 3 maanden weg. Hoopte voor die tijd het nieuwe toestel te hebben. Gaat dat nog lukken? Het gaat om een iPhone 11 pro Midnight green 64gb.
TjeuG

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Serkan wrote:

TjeuG wrote:

RobertinoB wrote:
Ook bij mij geen wijziging in de status van mijn bestelling.

Besteldatum: 20-10-2019 om 14:28
Type: Iphone 11 Pro 256GB Midnight Green
Kanaal: Telefonisch besteld via de klantenservice

Volgens https://www.vodafone.nl/levertijd/ zal hij tussen 2 en 8 oktober geleverd worden.
Serkan: Kan iemand bij Vodafone kijken of dat nog gaat lukken en/of wanneer het ongeveer zal plaatsvinden?

Hoor het graag van je/jullie.

Thanks!
Neem aan dat je hier een besteldatum bedoeld van 20-09-2019? Anders heb je telefonisch in de toekomst besteld :grinning:


Ik heb rond dezelfde datum online besteld en ook verder geen info ontvangen. Zelf wacht ik tot de 8e en als ik dan niks gehoord heb, annuleer ik mijn bestelling.
TjeuG heb je wel een bevestiging van je bestelling en/of een levertijden sms ontvangen?



Ik heb wel de bevestigingsemail ontvangen en erna direct een mail omtrent vertraging van levering. Erna geen info meer, ook nooit een sms gehad. Status van de bestelling is erna niet meer gewijzigd.
Resat

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Serkan
Ik heb het de eerste dag van pre order besteld en mijn collega heeft het 2 dagen later dan mij besteld. Hij heeft zijn toestel al 20-09-2019 geleverd gekregen.

Ik heb aantal smsjes ontvangen met de verwachte levertijd eind week 40.

  • 13-09-2019 besteld.
  • Het was een online bestelling.

Tot heden alleen maar een bevestigingsmail ontvangen en meerdere keren smsjes dat de levering eind week 40 zal plaatsvinden. Ondertussen is het al vrijdag (week 40) nog geen verandering in de status van mijn bestelling.

Op de site staat: Status
Ontvangen:
We hebben je bestelling in goede orde ontvangen. Per email of sms houden we je op de hoogte van je bestelling.

Bestelnummer
304164601
Apple iPhone 11 Pro 64GB Midnight Green
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Hi all, ik heb vandaag de terugkoppeling ontvangen dat jullie vandaag (alsnog) een sms zullen ontvangen. Kunnen jullie mij laten weten of dit ook het geval is? Thanks alvast!
snobel

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Wanneer kan je iphone verwachten als je hem 3 oktober hebt besteld?
mijntjexx

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Afgelopen maandag kreeg ik nog een sms dat mijn iPhone 11 pro MG 64 ( 14-9 0:00u besteld) eind week 40 bezorgd zou worden. Vandaag kreeg ik een sms dat de iPhone eind week 41 komt ☹️☹️☹️
snobel

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Miss dat ik dan wel annuleer en ergens anders ga kijken
Jeroenjeremy

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Geen SMS ontvangen, wel een mail: 'Het artikel is nu even niet op voorraad'
Als vaste klant van V/Z vraag ik me dan af hoe Belsimpel wel de toestellen op voorraad kan hebben.
snobel

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Heb alleen bestelling in goede orde ontvangen
Oziiio

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Besteld op zondag 22 september in de winkel.
Tot op heden alleen een sms ontvangen op 24 & 25 september dat ze niet meteen kunnen leveren. Sindsdien geen communcatie.

Op de site staat: Status Ontvangen:
We hebben je bestelling in goede orde ontvangen. Per email of sms houden we je op de hoogte van je bestelling.

Bestelnummers: 304672821 & 304672631

Apple iPhone 11 Pro 256GB Midnight Green
Apple iPhone 11 Pro Max 256GB Space Grey
snobel

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Vind het erg vreemd gaan
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic