Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes

[Bestellen & Leveringen] De nieuwe iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max

Hallo allemaal


In dit topic kunnen jullie meer informatie vinden over het bestellen van de nieuwe iPhones en de leveringen.

Weet je nog niet welk model of kleur het gaat worden, zoek je meer informatie over de specificaties of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhones? Neem dan eens een kijkje in het De nieuwe iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone Pro Max topic.

Veelgestelde vragen & antwoorden


Wanneer zijn de nieuwe iPhones te bestellen?
De nieuwe iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max zijn direct te bestellen te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0560.

Waar kan ik de nieuwe iPhone bestellen?
De iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max zullen te bestellen zijn via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0560.

Waar vind ik informatie over de levertijden van de nieuwe iPhones?
Informatie over de levertijden vind je op vodafone.nl/levertijd en in dit forumtopic.

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Waarom heb ik nog geen bevestiging?
Er zit enige vertraging in het versturen van de bestelbevestigingen. Dit komt dus iets later aan dan normaal.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?
Na je bestelling ontvang je meer informatie over de levertijd van je toestel. Bij verlengingen sturen we je een e-mail zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken. Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud
Indien je voor nummerbehoud hebt gekozen dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

Feedback
Heb je in dit topic een antwoord gevonden op je vraag? Laat het ons weten door onderaan dit bericht op 'ja' of 'nee' te klikken. Thanks!
488 Reacties 488
dries81

Gedreven Ontdekker
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Serkan waarom is het nu zo stil vanuit Vodafone? Van te voren gouden bergen beloven en zodra die beloftes niet zijn nagekomen is het radiostilte. Wees dan ook zo’n bedrijf dat ook bij tegenslagen de klanten juist en volledig informeert. Velen met mij hebben hebben hun (zonnige) zaterdag tevergeefs opgeofferd in afwachting van de iPhone. Erg slecht dit!!
KrisP

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Nogmaals dan maar...

Nog steeds geen update gehad or whatsoever... @Serkan kan jij hier misschien wat meer licht op werpen?

304330491 ( Pro Max Space Gray 64GB ), 304329931 ( Pro Max Space Gray 64GB ) en 304321141 ( Pro Max Midnight Green 64GB ) zijn onze bestelnummers.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Deem wrote:

Serkan wrote:
Deem ik heb ook niet gezegd dat je bestelling is vertraagd. Bestellingen die in de winkel zijn gedaan ontvangen deze week geen sms bericht. Indien je toestel deze week wordt geleverd/is op te halen, krijg je een telefoontje van de betreffende winkel. Indien dit niet het geval is, ontvang je volgende week een bericht met de verwachte levertijd.
dat bedoelde ik niet met tegenstrijdig. Je zegt dat mensen die in de winkel besteld hebben geen bericht ontvangen, en de klantenservice zegt van wel. Maar maakt niet uit, ik wacht het even af tot volgende week.

Deem ah op die manier. Dan heb ik je verkeerd begrepen sorry! Wat betreft de sms'jes, vanaf deze week ontvangen ook winkelbestellingen een sms bericht met de verwachte levertijden informatie. Alleen de afgelopen week zaten deze bestellingen niet in de sms communicatie. Wellicht dat de miscommunicatie daarin zat.
Lsjssn

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Serkan,

Ik heb vorige week donderdag (14:03) een sms ontvangen met daarin: levertijd eind week 39. Vervolgens kreeg ik een e-mail om (14:43) met daarin: sorry voor de vertraging. Mag ik er nou nog vanuit gaan dat mijn nieuwe iPhone eind deze week wordt geleverd of heeft die nog meer vertraging opgelopen?
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Agostino wrote:
Hoi Serkan,

hopelijk kun jij iets voor me betekenen. Ik heb vorige week vrijdag via friends & family om 14:08 de iPhone 11 pro besteld, hiervan kreeg ik een bevestiging en ik zat tot gister te wachten op een vervolgstap.

nu kreeg ik gister een telefoontje dat mijn inkomenseis e.d. voor de afbetaling van het toestel niet goed doorgekomen. Nu is dat gister via de telefoon doorgegeven. Echter is toen zonder mee te delen mijn eerste bestelling geannuleerd en is er een nieuwe bestelling aangemaakt. Ik heb het idee dat ik dus weer achteraan in de rij ben geplaatst, terwijl ik niet voor niets vorige week vrijdag om 14:00 klaar zat om de telefoon te bestellen. Kun jij hier wat aan doen?

dit was helaas ook al het geval tijdens de pre order van de iPhone 8.


Hi Agostino dat is inderdaad heel erg balen. Helaas heb ik geen invloed op dat proces, anders had ik je hier graag mee geholpen. Ik hoop dat je alsnog z.s.m. je toestel ontvangt. Sorry voor het ongemak in ieder geval.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Martidjen wrote:
Vorige week heb ik de iPhone 11 in de winkel besteld, vanmorgen ontving ik een mail met de volgende tekst:

"Bedankt voor je bezoek aan onze winkel. Zoals beloofd krijg je hierbij het contract dat je hebt ondertekend ook digitaal. Bewaar dit goed.
....
blabla blabla."

Kopie van het contract en de voorwaarden etc zijn netjes toegevoegd in de bijlagen, echter geen handtekening te zien in het contract.

Ik ben dus ook nog helemaal niet in de winkel geweest en heb ook niets ondertekend. Is deze mail onjuist verstuurd of loopt er nu iemand rond die onder mijn naam een iPhone heeft opgehaald?

Waarschijnlijk heeft dat met de pre-order te maken. Op het moment dat je het toestel gaat ophalen dien je te tekenen. Martidjen shadyk
shadyk

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Hey Serkan - any updates on order no 304179141. I have not heard anything since I ordered at the store. No idea if I will receive the device or not.
nomisnl

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi Serkan, ook hier geen enkel bericht ontvangen na de bevestiging en eerste automatische e-mail. Bestelling zondag de 15e bevestigd, order nummer 304246831.
AppleiPhone

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Serkan heb je een status voor 304235771 ?
SanderV1

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Serkan Idem als bovenstaande: heb je meer informatie over order 304189621? Alvast bedankt!
Snowyy

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Vorige week een sms ontvangen verwachte levertijd iPhone pro max gold 64gb eind week 39. Tien minuten geleden weer hetzelfde sms’je ontvangen maar geen concrete datum of iets.
RVD98

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Is het niet raar dat op de site bij de gewone iPhone 11 staat dat hij direct beschikbaar is ( binnen 1-2 werkdagen bezorgd) en als je hem bestelt je uiteindelijk 2-3 weken moet wachten, net contact gehad via het chatsysteem maar werd niet echt netjes behandeld. Er bleef maar gezegd worden dat de datum (8-15 okt.) wel op de site staat, terwijl hij bij mij echt op beschikbaar staat, erg jammer als een leugenaar neergezet te worden...
Snowyy

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Zelf net ook de klantenservice gesproken. De sms’jes die verstuurd zijn kloppen eigenlijk niet. Voor 20 september besteld houdt in dat je je toestel vanaf 1 tm 10 oktober kan verwachten als je niet bij de eerste batch zat. Er is verder geen toestel op voorraad, Apple kan deze week niet leveren aan Vodafone Aldus klantenservice. Maar gewoon afwachten dus..
YoramH

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Snowyy wrote:
Zelf net ook de klantenservice gesproken. De sms’jes die verstuurd zijn kloppen eigenlijk niet. Voor 20 september besteld houdt in dat je je toestel vanaf 1 tm 10 oktober kan verwachten als je niet bij de eerste batch zat. Er is verder geen toestel op voorraad, Apple kan deze week niet leveren aan Vodafone Aldus klantenservice. Maar gewoon afwachten dus..

Toch leuk, zat niet in de eerste batch maar wordt toch morgen geleverd bij mij. Volgensmij weet de klantenservice ook niet wat ze moeten zeggen en hangen ze maar een onzin verhaal op.
svdt

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zojuist krijg ook ik de verzendbevestiging binnen... besteld op 18-9 9:00 uur en morgen geleverd! (iPhone 11 Pro X64 Space Grey)
Teazy

Gedreven Meedenker
  • 39Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
Ben ik blij dat ik niet besteld heb, wat een teleurstelling weer met levertijden... Gelukkig is ook het nieuwigheidsgevoel eraf, ik wacht wel op de 11s/12 pro van volgend jaar.
Snowyy

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
YoramH wrote:

Snowyy wrote:
Zelf net ook de klantenservice gesproken. De sms’jes die verstuurd zijn kloppen eigenlijk niet. Voor 20 september besteld houdt in dat je je toestel vanaf 1 tm 10 oktober kan verwachten als je niet bij de eerste batch zat. Er is verder geen toestel op voorraad, Apple kan deze week niet leveren aan Vodafone Aldus klantenservice. Maar gewoon afwachten dus..
Toch leuk, zat niet in de eerste batch maar wordt toch morgen geleverd bij mij. Volgensmij weet de klantenservice ook niet wat ze moeten zeggen en hangen ze maar een onzin verhaal op.

Ah top zeg, leuk! Ja dat zal ook wel van de klantenservice inderdaad, maargoed ik ga daar maar van uit dan kan het alleen maar meevallen ? ik hoop een deze dagen ook bij een levering te zitten. 17e besteld om 13:03 . Zie al iemand die de 18e besteld heeft en het toestel morgen krijgt! Iedereen alvast veel plezier ermee!
Brammel

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Gisteren de Iphone 11 Black 64GB besteld omdat mijn redelijk nieuwe IPhone 8 gisteren gestolen is... Tegen beter weten in blind vertrouwd op de tekst 'normaliter wordt het product binnen 1-2 werkdagen geleverd'. Zojuist een mail gekregen dat mijn bestelling vertraging heeft opgelopen. Heeft iemand enig idee hoe lang deze vertraging kan zijn? Gaat het hier over een paar dagen of over een paar weken? Het leven zonder telefoon is - hoe triest het ook is - zwaar.
RVD98

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Brammel wrote:
Gisteren de Iphone 11 Black 64GB besteld omdat mijn redelijk nieuwe IPhone 8 gisteren gestolen is... Tegen beter weten in blind vertrouwd op de tekst 'normaliter wordt het product binnen 1-2 werkdagen geleverd'. Zojuist een mail gekregen dat mijn bestelling vertraging heeft opgelopen. Heeft iemand enig idee hoe lang deze vertraging kan zijn? Gaat het hier over een paar dagen of over een paar weken? Het leven zonder telefoon is - hoe triest het ook is - zwaar.


Ik heb zoals hierboven genoemd precies hetzelfde probleem. Via Facebook heb ik net te horen gekregen dat het doorgegeven is , zodat ze het zo snel mogelijk kunnen aanpassen. Ze excuseren zich ervoor. Dus ik denk dat het nog wel een tijdje kan duren...
YoramH

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Brammel wrote:
Gisteren de Iphone 11 Black 64GB besteld omdat mijn redelijk nieuwe IPhone 8 gisteren gestolen is... Tegen beter weten in blind vertrouwd op de tekst 'normaliter wordt het product binnen 1-2 werkdagen geleverd'. Zojuist een mail gekregen dat mijn bestelling vertraging heeft opgelopen. Heeft iemand enig idee hoe lang deze vertraging kan zijn? Gaat het hier over een paar dagen of over een paar weken? Het leven zonder telefoon is - hoe triest het ook is - zwaar.

Check vodafone.nl/levertijd
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic