openlijke klacht.
Hier hetzelfde. Ik heb net nog gebeld, omdat het boor mij onbegrijpelijk is, dat retailers zoals coolblue (wel tegen de normale verkoopprijs) wel het horloge binnen 24/48 uur kunnen leveren. Zelfs Apple zelf heeft voldoende voorraad om ze snel te kunnen leveren. (Zie foto 1 en 2)
Echter bij vodafone is de levertijd minimaal 6 weken!. En dan hebben ze ook nog niet eens de m/l maat. Het is alleen de S/M maat van bandje. En vervolgens krijg al een berichtje, dat dit mogelijk ook niet gehaald word.
Ik kan dat niet rijmen. Direct is de apple watch 11 weer (bijna) uit, voordat de watch 10 is geleverd 🥺🤭 door Vodafone.
Ik heb dus 2 keuzes:
- Of tot week ? wachten op Vodafone (€504,-) met een verkeerd maat bandje (ze hebben alleen de s/m band). Je dan wel een korting gekregen welke ongeveer gelijk staat aan 12 maanden het “horloge duo sim abb”. (En dit abb ga je meteen voor 1 jaar verplicht aan bij de aankoop van het hortoge). Dus totale prijs van €564,-
- Of je koopt hem voor €569 (met juiste maat bandje) bij Apple of een andere retailer en kijkt dan of je nog 5 euro p/m wil uitgeven om hem te laten werken op Cellulair en daardoor functies niet mist.
Maar ik snap het leverings probleem van Vodafone niet, als je kijkt naar de leveringstijd bij andere.
Mag/kan ik dan openlijk deze conclusie trekken?
- Of Vodafone is een hele kleine/onbelangrijke afnemer van Apple,
- of Apple is niet eens met de korting waarmee Vodafone adverteert. (A-Merk prijs/waarde behoud)
- Vodafone inkoopt in een land waar wel schaarste is en dus ook mogelijk is dat het geen EU model is, waardoor eventueel garantie problemen alleen via Vodafone moeten lopen en niet (alleen in het 1e jaar) rechtstreeks bij Apple of Apple store kunt “aankloppen”
en
- Vodafone adverteert met iets wat (voor Vodafone bijna niet leverbaar is of leverbaar word gesteld door Apple)
- en ze niet graag horloge abb afsluiten bij vaste klanten. Immers is er geen (alternatieve) aanbieding is voor abbonees welke niet op de (bijzonder lange) levertijd willen wachten waarmee alleen Vodafone blijkt te kampen zonder (aanwijsbare) redenen. En graag een horloge elders willen kopen, maar ook gebruik willen maken van de cellulair verbinding..
Ik kan het “beleid” niet volgen! Maar ga niet (extra) adverteren, als je niet op korte termijn kunt leveren.
En zeker niet adverteren, terwijl andere bedrijven wel binnen korte tijd kunnen leveren . (Zie foto 1/2). Dit is niet echt klant vriendelijk .