1
Vraag
2
Reageer en help mee
AGO

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Apple Watch 10 na pre- order nog steeds niet geleverd?

Ik heb op 18-09 een apple watch 10 besteld via een pre order. Er werd groots mee geadverteerd door vodafone dat ze vanaf 20-09 (de release datum) bij vodafone verkrijgbaar zouden zijn.

op 24-09 krijg ik bericht dat de watch niet leverbaar is en ze het zo snel mogelijk oplossen, er werd geen indicatie gegeven.

op 08-10 krijg ik bericht dat ze verwachten de watch in week 44 te leveren. Die week is inmiddels gepasseerd en jullie raden t al, niks ontvangen. Ook geen berichtje met verdere info over levertijden gehad.

Ik heb afgelopen week, toen ze mij via de chat vertelde dat de watch nog steeds niet leverbaar was, een klacht ingediend maar nog niks gehoord.

Het frustreert me enorm, vooral omdat er zo groots mee werd geadverteerd maar ze puntje bij paaltje niet kunnen leveren. En omdat er een gebrek aan informatie is hoe en wanneer ze dit gaan oplossen.

ik vraag me af hebben meer mensen hier last van?

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 12258Posts
  • 3558Oplossingen
  • 3200Likes

Van de week heb ik ook iemand gesproken die hier last van heeft en die heeft het kunnen oplossen door een ander model te kiezen. Je zou zelf ook alles kunnen annuleren en kijken of er bij Apple zelf wel direct een Watch te verkrijgen is. Het ligt niet aan Vodafone maar aan Apple, die leveren nu eenmaal niet zoveel uit en als ze uitleveren is iedereen blij met wat die krijgt, behalve de mensen die hem bestellen want die moeten soms lang wachten. Lastig is het zeker, succes in ieder geval.

Ruben038

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Verander je order of annuleer je bestelling? Lekker makkelijk antwoord. Bovendien stuurt Vodafone ook sms met maar zeer summiere informatie alleen in welke week hij geleverd zou worden en dat is bij mij al voor de derde keer uitgesteld naar week 47. Geen excuses geen uitleg en wel groots blijven adverteren. gewoon een slechte zaak dus.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 74Posts
  • 13Oplossingen
  • 19Likes

Goedemorgen @AGO  

Allereerst welkom hier op de Community.

Ik hoop niet dat je al die tijd bij de voordeur op PostNL hebt liggen wachten. Al snap ik, dat als je Apple fan bent je met smart op je nieuwe Apple watch ligt te wachten. 

Het is dan ook meer dan logisch dat jij je afvraagt waar je bestelling blijft.

Helaas hebben wij geen inzage in de levering of status ervan 😞 Ik had je met allerliefde nu een positief antwoord gegeven.

Het beste kun je contact opnemen met mijn collega's van status order onder vermelding van je ordernummer. Je kan ze van 08.00-20.00 uur bereiken op 0800-0560 en zij kunnen je beter aangeven wat de status van je bestelling is.

Energieboy
Expert
Expert
  • 12258Posts
  • 3558Oplossingen
  • 3200Likes

Beste @Ruben038,
Je zegt zelf al dat het een slechte zaak is dat Vodafone je niet goed op de hoogte kan houden en dat het al enkele keren is uitgesteld om uit te leveren. Ja sorry, maar dan is annuleren of je bestelling veranderen het beste om te doen. Als je ziet dat er bij anderen wel direct een Apple Watch leverbaar is, dan ga je toch niet wachten (Overigens, goed opletten dat je bij anderen echt wel sneller ontvangt want er zijn er ook veel die zeggen hem op voorraad te hebben maar dat het niet zo is. Dat ze pas gaan bestellen als jij er eentje koopt en dan kan het soms ook langer duren). Ik zou, als klant, wat ik nu niet meer ben bij Vodafone, zelf ook al een ander alternatief hebben gezocht. Kan je het een makkelijk antwoord vinden, maar dit is ook het makkelijkste om te doen en waarschijnlijk zit je dan de volgende dag al met een Apple Watch om je pols. Maar goed, je mag natuurlijk ook gewoon wachten 😉😊.

Oeggoe99

Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hi @AGO 

ik heb ook 6 weken (bestelt op 17-9) lopen wachten en vorige week was voor mij de druppel. Ik heb ook met status order gechat en die hebben nog nihil ontvangen qua watch 10 46mm die ik toen der tijd ook had bestelt. Nou om eerlijk te zijn ben ik diegene die expertboy bedoelde. Na een paar uur chatten bestelling omgedraaid en toen ik de bestelling wilde veranderen, was de gehele order systeem plat voor een uurtje (typisch weer mijn oh zo fantastische ‘geluk in het leven’). Vervolgens weer in contact en de ultra bestelt. Diegene die op voorraad was bestelt en dag later om me pols. Ik heb vervolgens dus de ultra 2 van 2024 bestelt. 

Ik ben er hartstikke blij mee, fijne watch etc precies hetgeen wat ik wilde en het staat me beter dan die series 10 en geloof me… batterij is helemaal toppie. 

Kleine tip die ik je meegeef bestel een watch die op voorraad is. De case is belangrijker dan die bandje, kan je toch vinden voor paar tientjes 😜. Ik vind het alleen jammer dat geen compensatie of iets krijg aangezien ik langer dan 6 weken heb gewacht terwijl levertijd onder die watch 4-6 weken staat maar he dat is waarschijnlijk te veel gevraagd. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic